پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > تامین ۴۰ تن برنج و شکر برای آبادان


کد خبر: ١٣٨٢٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/02/17-١١:٣٠

سرپرست اداره صمت آبادان کنترل قیمت کالاهای اساسی و برخورد با گرانفروشی را مهمترین برنامه‌های این اداره بیان کرد و گفت: به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی ۲۵ تن برنج و ۱۵تن شکر به نرخ دولتی در بازار آبادان توزیع می‌شود.

 

آبادان نیوز : سرپرست اداره صمت آبادان کنترل قیمت کالاهای اساسی و برخورد با گرانفروشی را مهمترین برنامه‌های این اداره بیان کرد و گفت: به منظور کنترل قیمت کالاهای اساسی ۲۵ تن برنج و ۱۵تن شکر به نرخ دولتی در بازار آبادان توزیع می‌شود.

به گزارش  آبادان خبر ، یوسف نعامی‌پوران روز سه‌شنبه در جلسه تنظیم بازار و کنترل قیمت کالاها در فرمانداری آبادان افزود:کنترل قیمت کالاهای اساسی و بازرسی و نظارت بر قیمت کالاهای فروشگاه‌های بزرگ همچون رفاه، افق و آوازه در اولویت کاری قرار دارد و مراکز عرضه مواد پروتئینی از لحاظ تاریخ مصرف کالا و قیمت‌ روزانه پایش می‌شوند.

وی گفت: بازرسی و نظارت بر بازارهای محله‌ای  جمشیدآباد، ایستگاه هفت و بازار ارقنده آبادان نیز از هفته آینده آغاز می شود.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری آبادان نیز گفت: ۱۲ گروه بازرسی و نظارت بر قیمت کالا و خدمات در بازار آبادان، اروندکنار و چوئبده را برعهده دارند.

بتول سعیدی‌زاده اظهار داشت: این گروه‌های در زمان‌های مختلف و در زمان فعالیت اصناف در سطح شهرستان بازرسی را انجام و گزارش‌های بازرسی و نظارت توسط فرمانداری پایش می‌شود.

وی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی در بازارهای آبادان تاکید کرد و گفت: برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی حتما باید تغییر رفتار بین مردم ایجاد شود چرا که بیماری کرونا تاکنون از بین نرفته و برای کنترل آن باید مردم و مسئولان همکاری لازم را داشته باشند.

سعیدی‌زاده خواستار برخورد پلیس راهور برای کنترل ترافیک و اجرائیات شهرداری با خودروهای سیار عرضه میوه در کنار خیابان‌های آبادان شد و گفت: به منظور کنترل قیمت میوه و تامین میوه مورد نیاز مردم ۲ جایگاه عرضه مستقیم میوه با نرخ دولتی در آبادان ایجاد می‌شود.

منبع:ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: