پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > مدیران وزارت حمل و نقل الجزایر از بندر آبادان بازدید کردند


کد خبر: ١٢١٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1398/08/01-١٦:٤٢

هیأتی از مدیران وزارت حمل و نقل الجزایر امروز با هدف ایجاد روابط و همکاری بین دو کشور ایران و الجزایر از بندر آبادان بازدید کردند.

 

آبادان نیوز : هیأتی از مدیران وزارت حمل و نقل الجزایر امروز با هدف ایجاد روابط و همکاری بین دو کشور ایران و الجزایر از بندر آبادان بازدید کردند.
به گزارش آبادان خبر ، رضا سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان گفت: این هیآت با هدف ایجاد همکاری مشترک بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و الجزایر به اینجا آمده اند .وی اضافه کرد:در این بازدید پتانسیل و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل بنادر آبادان در خصوص صادرات و واردات و فرصت‌های سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم  موضوع ایجاد همکاری مورد توجه و نتیجه ها  مورد استفاده قرار گیرد.

 رئیس هیآت و مدیرکل حمل و نقل وزارت حمل و نقل و خدمات عمومی الجزایر ادامه داد:آنچه که در  این بازدید مشاهده شد وضعیت خوب بندر آبادان است.

 دنیا مقداد ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در کشور ایران و بندر آبادان افزود: در این کشور بنادر پیشرفته و توانمند در حوزه حمل و نقل بندری و دریایی و حوزه تخلیه و بارگیری کالا که به صورت پیشرفته انجام می‌شود و امیدواریم بتوانیم در این حوزه با ایران همکاری داشته باشیم .

حلیم القاسمی مدیر کل بندر بجایا در الجزایر در این بازدید هم ضمن تشکر از حسن استقبال مدیر بندر آبادان عنوان کرد: بسیار امیدواریم که این بازدید بتواند راهکارهایی را پیش رو ایجاد کند تا روابط و همکاری را ایجاد کند.او ادامه یاداور شد: تفاوتی که در بنادر ایران مشاهده شد این است که روند فعالیت آن‌ها خوب و عملیات تخلیه و بارگیری بسیار مدرن است و امیدواریم که بنادر خود را به این جهت سوق دهیم.

 

 





آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: