پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خیران بخش خدمات عمومی شهری در آبادان تقدير شدند


کد خبر: ٣٩٨٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/01/25-١٠:٠٦

طی آئینی از تنی چند از خیران بخش خدمات عمومی شهرداری در محل شهرداری منطقه یک آبادان تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز: شهردار منطقه یک آبادان در این آئین با قدردانی و همراهی این خیران در ارائه برخی خدمات قابل نیاز عمومی گفت: امید می رود تا در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده بتوانیم در عرصه های مختلف خدمات رسانیبه شهروندان، گامهای بیشتر و مهمتری را برداریم.

به گزارش آبادان نیوز:محمدحسین سیادت افزود: بدون شک توسعه و رونق شهری بدون مشارکت و همراهی مردم به ویژه حمایت خیران که بدون چشمداشتی برایفراهم سازی بخشی از امکانات مورد نیاز شهروندان تلاش می کنند، میسر نخواهد بود.

وی از ساخت سرویس های بهداشتی و پارکینگ های طبقاتی به عنوان برخی خدمات ارائه شده نام برد و اظهار کرد: لزوم ساخت سرویس های بهداشتی به ویژه در نقاط پرتردد و پرجمعیت شهری یکی از مواردی بود که با همراهی تعدادی از خیران به انجام رسید.

شهردار منطقه یک آبادان از خیران خواست تا به منظور برخورداری از شهری در خور شان نام آبادان و آبادانی همکاری خود را با شهرداری همچنان ادامه دهند.

سيادت تصریح کرد: مشارکت خیران در ساخت پارکینگ های طبقاتی موجب شد تا موضوع ترافیک شهری که به سبب پارک خودروها در تمامی مکانها انجام می شد، روانتر شود که اعلام رضایت شهروندان و میهمانان از خدمات ارائه شده خود گواه این مدعاست.

ویبا بیان اینکه تمامی تلاش خود را در فراهم سازی شرایط قابل قبول و مورد استفاده شهروندان به کار خواهیم برد، گفت: همسطح سازی پیاده روها و معابر شهری و اجرای برنامه های ترافیکی از اولویت های این شهرداری در سال ۹۵ به شمار می رود.

 در پایان از خیران خدمات عمومی شهری با اهدای هدایایی تقدیر شد.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوز آبادان،شهرداری آبادان

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: