پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > یادواره شهدای دهکده بریم


کد خبر: ٣٨٠٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/12/15-١٢:٣٢

به قلم حسین معرفی

 

آبادان نیوز: گاهی رنج و زحمت زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست.

مقام معظم رهبری حاج حسن فاضلی نیا به مانند سال های دشوار جنگ تحمیلی اکنون نیز گام های بزرگی این بار در جهت زنده نگهداشتن خون شهیدان بر می دارند‌.

به گزارش آبادان نیوز:بدین منظور ۱۳۹۴/۱۲/۱۴ مجلس یادبودی برای شهیدان دهکده بریم آبادان در حسینیه سیدالشهدا برگزار گردید.

این مجلس با تشریف فرمایی آیت الله ابراهیمی امام جمعه محترم و محبوب آبادان و نمایندگان منتخب دوره جدید مجلس شورای اسلامی و عزیزان راه یافته به دوره بعد احمدامیری دبیر کل خانه روشنفکران آبادان و جمع کثیری از مردم قدرشناس و شیوخ و اهالی رنج دیده دهکده، همراه بود که در ابتدای این جلسه آقای حاج حسن فاضلی نیا در مقدمه نکات مهمی در خصوص محرومیت و کم لطفی مسئولان نسبت به دهکده به سمع حضار رساندند و آیت الله ابراهیمی که سخنران دوم بودند نیز ضمن تبریک به نمایندگان جدید و تشکر از حضور مردم آبادان در انتخابات از نمایندگان جدید تقاضا داشتند در جهت رفع معضلات عدیده و کمبودهای فراوان این شهر که از حیث دارایی و ثروت آوازه جهانی داشته است، کمال جدیت وهمت را به خرج بدهند اما تاکید بیشتر ایشان به موضوع احیای نخیلات و رونق کشاورزی در این شهر بود که به اعتقاد ایشان پرثمره ترین و درآمدزاترین کارها می تواند باشد.

 

در ادامه جناب دکتر عامر کعبی با نقطه نظرهای ارزنده، مردم را به تغییر شرایط و رفع معضل بیکاری و مبارزه با عدم بومی گرایی، به امیدواری فراخواند اما آقایان مولوی و شرفی به ترتیب حول برنامه های آینده خود در مجلس و اهمیت پاسداشت مقام شهیدان و اینکه شهیدان از ما چه می خواهند به سخنرانی پرداختند.

به هر حال برای بزرگداشت شهیدان کار خوب و شایسته ای بود. اگر درست نگاه کنیم، مجموعه حوادثی که در سال های جنگ اتفاق افتاد و این فداکاری هایی که جوان های ما کردند، بالحق می تواند به قول مقام معظم رهبری یک ذخیره ماندگاری باشد برای همیشه انقلاب، پس نباید بگذاریم که این ذخیره بلااستفاده بماند؛ راهش هم همین است که یاد شهیدان زنده باقی بماند. والسلام

 

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،خبر  آبادان،آبادان،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: