پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > چهار پروژه عمرانی در آبادان بهره برداری شد


کد خبر: ٣٦٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/11/23-١٨:٠١

همزمان با فجر پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان استانی، محلی و مردم، دو مجموعه ورزشی تفریحی، یک پارک تفریحی و یک دبستان دخترانه در آبادان به بهره برداری رسید.

 

 

آبادان نیوز : همزمان با فجر پیروزی انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان استانی، محلی و مردم، دو مجموعه ورزشی تفریحی، یک پارک تفریحی و یک دبستان دخترانه در آبادان به بهره برداری رسید

به گزارش آبادان نیوز :در این آیین، معاون عمرانی استاندار خوزستان و محمودرضا شیرازی شهردار آبادان حضور داشتند.
پارک تفریحی منازل صدا و سیما در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و اعتبار هزینه شده 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شهرداری احداث و به بهره برداری رسید.
محمودرضا شیرازی در این آیین گفت:تخریب زیرساخت های شهری طی سال های گذشته در اثر جنگ، سبب شده تا برخی مناطق شهر ابادان شرایط مناسب نداشته باشد.
شهردار آبادان افزود:شهرداری و شورای شهر آبادان موضوع بازسازی این اماکن را در دستور کار قرار داد تا با احیاء این فضاها به شهروندان خدمت شود.
شهردار آبادان با بیان مشکلات شهرداری در جذب اعتبارات، گفت:ساخت و ساز در شهر بیش از 60 درصد کاهش یافته است و از سویی دیگر نیز، پرداخت عوارض آلایندگی از سوی وزارت نفت با مشکل مواجه شده است.
همچنین در این روز، مجموعه ورزشی تفریحی ایستگاه 11 آبادان در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع و اعتبار هزینه شده یک میلیارد ریال بهره برداری شد.
مجموعه ورزشی تفریجی ایستگاه 8 آبادان نیز در زمینی به مساحت 10 هزار متر مربع و با هزینه شش میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.
برای ساخت این مجموعه ها اقداماتی همچون خاکبرداری، خاک ریزی، زیرسازی، کفپوش گذاری، آسفالت، فضای سبز، رنگ آمیزی، لوله گذاری، نورپردازی و زهکشی انجام شده و یک ست ورزشی، مبلمان پارکی و آلاچیق نصب شده است.
احمد سیاحی معاون عمرانی استانداری خوزستان نیز در این آیین گفت:شهرداری آبادان در شهر مجموعه های فرهنگی ورزشی خوبی را ایجاد کرده و این را می توان در چهره شاد تک تک افراد این محلات که اکنون نیز حضور دارند، دید.
وی با بیان اینکه ایجاد مکان های تفریحی و رفاهی برای شهروندان از الزامات کار دستگاه های اجرایی به ویژه شهرداری است، اظهار داشت:همگامی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبادان برای تحقق اهداف خدمت رسانی مطلوب به شهروندان قابل تقدیر است.
همچنین در این آیین دبستان دخترانه ۱۰ کلاسه سینا در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۹۰ متر مربع به بهره برداری رسید.
رضا رضایی مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان در آیین افتتاح این دبستان با بیان اینکه طی سال جاری ۳۹ فضای آموزشی با ۲۸۰ کلاس درس و اعتبار هزینه شده 370 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است، گفت:مدرسه دخترانه این شهر با ظرفیت پذیرش ۳۰۰ دانش آموز و اعتبار هزینه شده 20 میلیارد ریال بهره برداری شد.
وی اظهار داشت:با وجود تمامی مشکلات، اقدامات خوبی در ساخت مدارس در استان خوزستان انجام شده است.
مدیرکل توسعه و نوسازی مدارس استان خوزستان افزود:این استان رتبه نخست را در تعهد خیران مدرسه ساز در کشور کسب کرده است. 

 

 

آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،نیوز آبادان ،

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: