پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آتش سوزی در فاز 01 امیرآباد آبادان


کد خبر: ٣٤٧٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/10/06-٠٨:٤٦

آتش سوزی در منطقه امیر آباد آبادان - فاز 01 با تلاش نیروهای آتش نشانی بدون خسارت جانی مهار شد.

 

آبادان نیوز: مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  در خصوص این آتش سوزی به ایرنا گفت:ساعت 11:30 دیروز طی تماس مردمی با سامانه 125 آتش نشانی، گزارش وقوع آتش سوزی یک مجتمع مسکونی واقع در منطقه 01 امیرآباد جنب مدرسه آیت الله جمی به این سازمان اعلام شد.
وی اضافه کرد:پس از اطلاع از آتش سوزی، ساعت 11:36 گروه عملیاتی اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شد و این آتش سوزی حدود ساعت 11:45 مهار شد.
به گزارش آبادان نیوز ، مجید فرهانی پور مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان  علت آتش سوزی را اتصال برق اتاق خواب مجتمع عنوان کرد و گفت:بر اثر آتش سوزی، تمامی ساختمان را دود فرا گرفت.
فرهانی پور با بیان خطرات ناشی از استشمام دود و روند اطفای آتش سوزی، افزود:این رخداد، نوعی کندسوزی با دود زیاد بود و دود ناشی از آتش سوزی، تهدیدی برای سلامت ساکنان ساختمان محسوب می شد.
منطقه 01 امیر آباد از مناطق حاشیه شهر آبادان است که به تازگی رونق تجاری و مسکونی داشته است و طی چند ماه گذشته آتش سوزی دیگری یکی از ساختمان های این منطقه را که در موقعیت پشت پیتزا انسی قرار دارد نیز طعمه حریق شد.
آتش سوزی در اثر اتصال برق بیشترین آمار آتش سوزی و خسارت مالی را در آبادان داشته است و مجتمع های تجاری کادوس 4 و پاساژ اروند به عنوان دو مجتمع تجاری بزرگ آبادان نیز به دلیل اتصال برق دچار حادثه شدند.


آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبرهای آبادان،اخبار آبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: