پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > شیرازی :مناطق 3گانه در راستای نظافت شهری آبادان تلاش بیشتری کنند


کد خبر: ٣٤٥٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1394/09/30-١٨:٤٠

شهردار آبادان از مناطق سه‌گانه شهرداری خواست تا در راستای نظافت شهری تلاش بیشتری از خود به کار ببرند.

 

آبادان نیوز : محمودرضا شیرازی پیش از ظهر امروز در آئین آغاز طرح محله به محله شهرداری آبادان، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز امامت صاحب‌الزمان(عج)، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در آخرین روز پاییز و در آستانه آغاز فصل زمستان با ابتکار حوزه معاونت شهری شهرداری آبادان طرح پاک‌سازی محله به محله شهر امروز عملیاتی شد.

وی افزود: این طرح پاکسازی در ابعاد مختلف و با حداکثر امکانات با ابتکار معاونت خدمات شهری بود که در این روز استارت خورد. 

شهردار آبادان محمود رضا شیرازی  تصریح کرد: نکته مهم این طرح این است که با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد که همیشه در کنار شهرداری آبادان هستند، همچون ایام دهه عاشورا کار را دنبال می‌کنیم.

شیرازی اضافه کرد: امروز شهرداری آبادان با بیش از 80 دستگاه خودروهای مختلف نظافت، خدمات و جمع‌آوری زباله کار عملیات پاک‌سازی را در «محلات هدف» آبادان آغاز خواهند کرد. 

وی بیان کرد: در منطقه یک شهرداری آبادان سیکلین یکی از محلات هدف است و در منطقه دو، از ایستگاه سه آغاز و تا از ایستگاه هفت مناطق شرکتی آغاز خواهد شد که این منطقه نیازمند هدف است، همین‌طور در منطقه سه کوی ذوالفقاری خصوصاً در خیابان شهدا انجام خواهد شد. 

شیرازی گفت: هرس درختان، شست‌وشوی مخازن و سم‌پاشی سطل‌های زباله در کنار جمع‌آوری زباله و نخاله‌ها، لکه‌گیری آسفالت، کاشت گل‌های زمستانه از جمله اقدامات این طرح خواهد بود. 

شهردار آبادان محمود رضا شیرازی تصریح کرد: همچنین جمع‌آوری متکدیان از سطح شهر آبادان نیز از امروز کلید خورده و مأموران شهرداری با همکاری نیروی انتظامی این معضل را در این شهرستان برطرف خواهند کرد. 

وی با بیان اینکه امیدوارم این طرح آخرین طرح شهرداری تا پایان سال نباشد، ادامه داد: یکی از معضلات شهر آبادان نخاله و زباله است که نماد بیشتری در شهر پیدا کرده، سازمان‌های متولی ما همچون سازمان پسماند و مناطق سه‌گانه شهرداری آبادان باید تلاش بیشتری در این حوزه از خود بر جای بگذارند. 

محمودرضا شیرازی گفت: گاهی اوقات وضعیت رضایت‌بخش نیست و شهروندان نیز از این موضع گلایه دارند، اما 50 درصد این نظافت به خود شهروندان برمی‌گردد و از آن‌ها تقاضا دارم با برنامه‌های شهرداری در راستای تنظیف شهرداری همکاری کنند. 

شهردار آبادان محمود رضا شیرازی  در پایان عنوان کرد: تقریباً دو هفته‌ای می‌شود که کار ساماندهی دست‌فروشان را در دستور کار قرار داده‌ایم تا بتوانیم شهر را برای استقبال از فصل بهار و نوروز 95 آماده کنیم.

 

 

آبادان نیوز ،نیوز آبادان ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،خبرهای آبادان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: