پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > خطیب جمعه آبادان: آمریکا منتظر خشم جهان اسلام باشد


کد خبر: ٣٠٣٠٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/10/22-١٥:٣٥

حجت‌الاسلام غبیشاوی: آمریکا و شرکای آن در انتظار خشم و سیلی محکم از سوی جهان اسلام باشند.

 

به‌گزارش آبادان نیوز، درخطبه دوم نماز جمعه آبادان، حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی اظهار کرد که انصارالله در یمن در طول ۹ سال گذشته تحت فشار موشک‌های عربستان و آمریکا بوده است، اما با ایستادگی و غیرت خود، اقتدار خود را حفظ کرده است.

وی افزود که غیرت انصارالله اجازه نداد خون مردم ستم دیده در غزه بی‌جواب بماند و راه کشتی‌هایی که قصد کمک به اسرائیل را داشتند، مسدود شدند.

خطیب جمعه آبادان بابیان اینکه زمان افول استکبار جهانی رسیده و کشورهای مظلوم به اوج قدرت نزدیک شده‌اند، گفت که ما در کنار برادرانمان در یمن، فلسطین، سوریه و لبنان خواهیم ایستاد و بزودی شاهد شکست‌های پیاپی آمریکا در منطقه خواهیم بود.

وی با قدردانی از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود که یکی از نفت‌کش‌های ایران با یک میلیون بشکه نفت توسط یک کشتی آمریکایی در شهریورماه سال گذشته به سرقت رفته بود، اما اخیراً همان کشتی توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی توقیف شده است.

حجت الاسلام غبیشاوی گفت که هیچ اقدام آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند و استکبار جهانی باید خود را برای سیلی محکم‌تر آماده کند.

وی شکایت آفریقای جنوبی از نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه را مورد تقدیر قرار داد و افزود که بیش از سه ماه است که صهیونیست‌ها در نوار غزه بیش از ۲۳ هزار نفر را به شهادت رسانده و بیش از ۶۰ هزار نفر را مجروح کرده‌اند که اغلب آنها زنان و کودکان بوده‌اند.

امام جمعه آبادان اظهار کرد که متاسفانه سازمان ملل به گوش استکبار جهانی غلام شده است و به ابزاری برای جنایات آمریکا تبدیل شده است.

درپایان، حجت الاسلام غبیشاوی به پویش‌های بهداشتی مانند غربالگری دیابت و فشار خون اشاره کرد و با خوشحالی بیان کرد که این پویش‌ها با استقبال گسترده مردم مواجه شده‌اند.

وی تأکید کرد که مشارکت در این پویش‌ها، راه درمان و شناسایی بیماران را آسان‌تر می‌کند، زیرا نوع تغذیه مناسب برای افراد در دسترس نیست./ اخبار آبادان

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: