پست الکترونیک دوشنبه ١٠ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > غبیشاوی: آبادان با چالش کمبود یک هزار معلم روبرو است


کد خبر: ٢٩٦٢٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/14-١١:٣٧

امام جمعه آبادان: شهرستان آبادان با چالش کمبود یکهزار معلم روبرو است که باید فکری برای رفع این معضل کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: کمبود معلم ضمن آسیب به دانش آموزان، نظام آموزشی را دچار ضربه جبران ناپذیری می‌کند.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی باید مصوبه‌ای داشته باشد که به اندازه معلمان بازنشسته راه برای جذب معلمان جدید هموار شود.

امام جمعه آبادان با تبریک هفته نیروی انتظامی، حفظ امنیت در کشور را رسالت سبزپوشان عنوان و بیان کرد: امنیت کنونی در جامعه مرهون تلاش شبانه روزی پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی است.

وی خواستار مبارزه با مواد مخدر شد و افزود: خیلی از خانواده‌ها بدلیل مواد مخدر از هم پاشیده شده‌اند و باید با این پدیده شوم برخورد قاطع شود.

حجت الاسلام غبیشاوی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: نیروی انتظامی در یک سال اخیر شهدای زیادی را در راه حفظ نظام و امنیت تقدیم میهن اسلامی کرده است که باید یاد و خاطره آنها زنده نگه داشته شود.

خطیب جمعه آبادان در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با تبریک روز جهانی کودک اظهارکرد: اگر بخواهیم جامعه سالم و قوی داشته باشیم باید به افراد پایه توجه بیشتری کرد.

وی زمینه رشد کودکان را لازمه حاکمیت و خانواده عنوان کرد و افزود: باید فضای تفریح و سبک زندگی مناسب را برای کودکان مهیا کرد؛ متاسفانه در برخی مناطق آبادان فضای تفریحی مهیا نیست.

حجت الاسلام غبیشاوی با اشاره به فرا رسیدن روز روستا و عشایر گفت: روستاییان و عشایر ذخایر انقلاب هستند و باید زمینه برای اشتغال آنان فراهم شود.

وی افزود: ایجاد اشتغال و فراهم کردن رونق اقتصادی توسط روستاییان برعهده مسئولان است که در برخی مناطق این امر مهیا نشده و باعث مهاجرت آنان به شهر شده است.

امام جمعه آبادان بیان کرد: می توان با ارائه تسهیلات بانکی اشتغال در روستاها مانند کشاورزی، آبزی پروری و دامداری را مهیا کرد./ اخبار آبادان

منبع: ایرنا 

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: