پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اعلام برنامه های فرهنگی هنری سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)


سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان برنامه های فرهنگی هنری سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) را اعلام کرد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، محمد برکت اظهار کرد: شناخت شخصیت، اهداف و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران برای نسل های مختلف ایران اسلامی بسیار حائز اهمیت است شخصیتی که توانست تحولی شگرف در معادلات سیاسی جهان پدید آورد.
برکت بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر آبادان با توجه به سی و دومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و دعوت عموم مردمی به حضوری پرشور و حماسی در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ ، برنامه های متعدد فرهنگی هنری تدارک دیده اند که در همین راستا و با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا ویروس در فضای مجازی اطلاع رسانی و اجرا خواهند شد .
وی برگزاری مسابقه "مقاله نویسی با موضوع ؛ فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) درباره اهمیت حضور و شرکت مردم در انتخابات را یکی از برنامه ها عنوان کرد و افزود: این برنامه ویژه : دانشجویان ،جوانان و نوجوانان طراحی شده که به آثار برتر در این زمینه جوایز نفیسی اهدا می گردد .
برکت گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 25 خرداد ماه جاری به آدرس پست الکترونیکی این اداره ERSHAD.ABADAN1400@GMAIL.COM یا آبادان -ابتدای خیابان دبستان -اداره فرهنگ و ارشاد اسلای تحویل نمایند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان در ادامه از برگزاری مسابقه آنلاین نقاشی به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد خبر داد.
برگت گفت : مسابقه آنلاین نقاشی در دو بخش :* دست های مهربانی و *آزاد برگزار می شود و علاقمندان می توانند از هم اکنون تا 25 خرداد ماه جاری آثار خود را به آدرس اینستاگرامی : @HAFTRANGART و یا به شماره واتساپ : 09379457292 ارسال نمایند تا پس از بررسی به نفرات برتر جوایز ارزنده ای اهدا گردد .
وی در پایان بیان کرد : این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبادان و آموزشگاه آزاد هنری هفت رنگ آبادان برگزار می گردد .

 

مناطق آزاد،خبر مناطق آزاد،اخبار مناطق آزاد،منطقه آزاد اروند،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: