پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > انتخابات مظهر آزادی مردم است


کد خبر: ٢٠٦٧٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/07-٠٠:٢١

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان اظهار داشت: رسانه‌ها به عنوان نهاد روشنگر می‌توانند با ورود به بحث‌های تخصصی در مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای دشمن مردم ر ا برای حضوری پورشور در انتخابات راهنمایی کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ پاسدار شاپور احمدی پنجشنبه اظهار داشت:رسانه‌ها با ورود به تخصصی به برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و بیان راه‌های تحقق رسیدن به وعده‌های نامزدها با شفافیت برنامه‌های آنان زمینه را برای حضور پرشور مردم در انتخابات فراهم کنند.

وی انتخابات را رویداد و اتفاقی بزرگ در صحنه سیاسی، اقتصادی دانست و تصریح کرد: با توجه به توطئه چینی دشمنان در زمان انتخابات برای تضعیف نظام و عدم مشارکت مردم، حضور حداکثری مردم مهم است.

سرهنگ پاسدار احمدی گفت:تهدیدهای فزاینده علیه کشور لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش کرده است.

وی افزود: انتخابات مظهر آزادی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه و خنثی سازی توطئه‌های دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از مؤلفه‌های اصلی مشارکت همگانی همراه با احساس مسئولیت در اداره شهر و روستا دانست و اظهار داشت: انتخابات شوراها مولفه حضور مردم در مدیریت شهری است.

سرهنگ احمدی در ادامه در خصوص جایگاه رسانه‌ها در موضوع انتخابات و ایجاد شفافیت نیز عنوان کرد: رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی دارای جایگاهی بسیار اثرگذار در تحقق وعده‌های منتخبین و مطالبه گری از آنان به عنوان پل ارتباطی بین مردم و منتخبین شوراهای اسلامی شهر و روستا می‌باشند.

وی افزود:شوراهای شهر و روستا نهادی پیشرو در زمینه سیاست گذاری توسعه پایدار شهر و روستا است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان گفت:برنامه‌های سالگرد رحلت امام خمینی(ره) به صورت آنلاین و در فضای مجازی در سطح پایگاه‌های بسیج شهرستان آبادان برگزار خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شهر و روستا همزمان در سراسر کشور ۲۸ خرداد برگزار می شود.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: