پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ثبت‌نام الکترونیکی گاز مایع تمدید شد


کد خبر: ١٥٦٥١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/07/01-١٨:٢٤

متقاضیانی که تا پانزدهم مهر ثبت نام نکنند، گاز مایع دریافت نخواهند کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، متقاضیان گاز مایع تا ۱۵ مهر فرصت دارند در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی "سدف" ثبت‌نام کنند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: متقاضیانی که ثبت نام نکنند، گاز مایع دریافت نخواهند کرد.

عبدالرحمان با بیان اینکه براساس مصوبه کشوری، خانوار‌هایی که علمک گاز دارند از سهمیه گاز مایع برخوردار نیستند، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی فعلی، بسیاری از خانوار‌ها با وجود علمک امکان نصب کنتور را ندارند؛ به همین دلیل در خوزستان آمار را بر اساس خانوار‌هایی که کنتور گاز دارند، محاسبه می‌کنند.

ناصریان تاکید کرد: به منظور ساماندهی توزیع گاز مایع مصوب شده، افرادی که به این نوع گاز نیاز دارند، باید در سامانه سدف ثبت نام کرده و کارت هوشمند دریافت کنند تا با استفاده از این کارت‌ امکان خرید گازمایع با دستگاه خرید کارتخوان عوامل توزیع را داشته باشند.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صمت بیان کرد: عشایر نیازی به ثبت نام در این سایت ندارند و امور عشایر گاز مورد نیاز آنان را تامین می‌کند.
از یکم شهریور سامانه ثبت نام الکترونیکی " سدف" و دریافت کارت هوشمند برای متقاضیان و ثبت نام کنندگان گاز مایع فعال شد، اما با توجه به اینکه بسیاری از متقاضیان هنوز از این طرح مطلع نیستند تا ۱۵ مهر مهلت ثبت نام در این سامانه داده شد.طرح توزیع گاز مایع با استفاده از کارت هوشمند یک طرح کشوری است که برای ساماندهی توزیع گاز مایع و جلوگیری از هرگونه تخلف در مسیر توزیع این نوع گاز راه‌اندازی شده است.

منبع:خبرگزاری صداوسیما

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبر اروند،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر،خبراروند

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: