پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > کاهش تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در آبادان


کد خبر: ١٤٥٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/23-٠٩:٠٧

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان از کاهش تعداد ورودی افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این شهرستان خبرداد.

 

آبادان نیوز : رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان از کاهش تعداد ورودی افراد مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این شهرستان خبرداد.

به گزارش آبادان خبر ، ولید کوتی رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان اظهار کرد:طی چند روز اخیر با توجه به تمهیداتی که در شهرستان آبادان اندیشیده شد و با همراهی شهروندان عزیز توانستیم ویروس کرونا را تا حدودی کنترل کنیم و تعداد ورودی افراد مبتلا به این بیماری  در بیمارستان ها  را کاهش دهیم.

او تصریح کرد: بهترین کار برای کنترل ویروس کرونا رعایت سه نکته شامل زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی است و مهمتر از همه شستن دست‌ها و عدم شرکت در مراسم و تجمعات است.

رئیس بیمارستان آیت الله طالقانی آبادان با بیان اینکه طی دوره اوج بیماری کرونا ، نیاز به کادر درمانی بیشتری داشتیم زیرا بعضی از همکاران ما در آبادان  به این بیماری مبتلا شده بودند ، افزود: گروه های جهادی و گروههایی که از طریق سازمان نظام پرستاری کشور فراخوان شده بودند به کمک تیم درمان دانشکده علوم پزشکی الخصوص بیمارستان آیت الله طالقانی اعزام شدند و همچنان در کنار ما حضور دارند.

کوتی ادامه داد: با توجه به کاهش ورودی بیمارستان ها  به احتمال زیاد تا آخر ماه جاری در خدمت این عزیزان هستیم.

او تصریح کرد: اکثر این نیروها دانشگاه آنها در نقاط قرمز قرار گرفته اند و احتمال فراخونی آنها به دانشگاه های خودشان وجود دارد.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: