پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > آبادان همچنان در وضعیت قرمز


کد خبر: ١٤٥٦١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1399/04/21-٢٢:٠٥

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آبادان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد گفت:شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

 

آبادان نیوز : رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه آبادان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد گفت:شهروندان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
به گزارش آبادان خبر ، سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به اینکه وضعیت ویروس کرونا همچنان در آبادان قرمز است گفت: موارد ابتلا و بستری روزانه و تشخیص افراد جدید مبتلا به این بیماری بصورت مدام در حال انجام است.

او افزود: هشدار‌ها همچنان در آبادان ادامه دارند، حتی اگر اوج شیوع این بیماری را پشت سر بگذاریم تا زمان ساخت نشدن واکسن همه هشدار‌ها را با تمام جدیت باید رعایت کنیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خطاب به شهروندان آبادانی گفت: بهترین کاربرای کنترل ویروس کرونا رعایت سه نکته شامل زدن ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت بهداشت فردی است و مهمتر از همه شستن دست‌ها و عدم شرکت در مراسم و تجمعات است.

سلمان زاده ادامه داد: زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی  توسط مردم به ۳۰ درصد رسیده است، اما کافی نیست و برای اینکه بیماری کرونا کامل کنترل شود حداقل ۶۰ تا ۷۰ درصد مردم باید رعایت کنند.

او تصریح کرد: در ادارات و اصناف هم رعایت نکات بهداشتی بهتر شده است، در ابتدا رعایت دستورالعمل بهداشتی در ادارات ۵۰ درصد بود، هم اکنون حدود ۷۰ درصد شده است و امیداورام تا پایان بحران ویروس کرونا کماکان این رویه ادامه پیدا کند.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

 

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان نیوز،آبادان خبر،خبرآبادان،اخبارآبادان،آبادان  نیوز،آبادان  خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: