پست الکترونیک چهارشنبه ١٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال به باشگاه صنعت نفت آبادان


کد خبر: ٢٢١٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/23-٢٢:١٩

سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال از سوی منطقه آزاداروند برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان پرداخت می‌شود.

 

به گزارش آبادان خبر، حسین گروسی روز شنبه بیان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی باشگاه صنعت‌نفت آبادان قرارداد مالی مربوط به سال ۱۴۰۱ - ۱۴۰۰ را پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر کشور با این باشگاه منعقد کرد.

وی افزود: با انعقاد این قرارداد سازمان منطقه آزاد اروند متعهد به پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال به باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان شد.
گروسی بیان کرد: این مبلغ هفته آینده از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به حساب باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان واریز خواهد شد تا تعهدات مالی این سازمان در قبال این تیم محبوب اجرایی شود.
وی افزود: تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به لحاظ مالی شرایط سختی را تجربه کرده و با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد اروند برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این منطقه، این سازمان اقدام به اختصاص اعتبار برای جذب بازیکن برای طلایی پوشان آبادانی کرده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد اروند گفت: فصل آینده لیگ برتر فوتبال با انعقاد تفاهمنامه بین این سازمان و باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان، ۱۰۰ میلیارد ریال دیگر به این باشگاه پرداخت خواهد شد تا تیم محبوب منطقه آزاد اروند در لیگ با انگیزه بیشتری حضور پیدا کند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در فصل گذشته لیگ برتر، با کسب ۳۷ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت.

بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال از مهر امسال با حضور ۱۶ تیم آغاز خواهد شد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:ایرنا

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: