پست الکترونیک جمعه ٠٧ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > اعمال محدودیت‌های تردد در شهرهای قرمز و نارنجی خوزستان


کد خبر: ٢١٩٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/05/14-١٣:٢٥

رئیس پلیس راه خوزستان از اعمال محدودیت‌های تردد در شهر‌های نارنجی و قرمز استان با توجه به خیز دوباره بیماری کرونا ویروس خبر داد.

 

به گزارش آبادان خبر، سرهنگ رضا دولتشاهی، رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به اعمال محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی کرونایی استان با توجه به خیز مجدد کروناویروس گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا، ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به شهر‌های مذکور ممنوع است.

او با بیان اینکه همچنین خروج خودرو‌ها با پلاک بومی از شهر‌های قرمز و نارنجی نیز ممنوع است، اظهار داشت: در صورتی که خودرو‌ها از شهر‌های قرمز خارج و یا به آن‌ها وارد شوند، ۱۰ میلیون ریال جریمه خواهند شد، ضمن اینکه ورود و خروج در شهر‌های نارنجی نیز ۵ میلیون ریال جریمه در پی دارد.

سرهنگ دولتشاهی با اشاره به اینکه تردد شبانه در داخل شهر‌ها نیز بدون توجه به رنگ بندی کرونا از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و خودرو‌های متخلف برابر قانون جریمه می‌شوند، بیان کرد: محدودیت خودرویی به وسیله دوربین‌ها و نیز پلیس در سطح خوزستان اعمال می‌شود، بنابرانی انتظار داریم که مردم این موضوع را جدی بگیرند.

رئیس پلیس راه خوزستان با بیان اینکه هم اکنون ۹ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۹ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌برند، اظهار داشت: با توجه به قانون منع تردد از مردم درخواست داریم در ساعات ذکر شده، در خانه بمانند و از تردد درون و بیرون از شهر خودداری کنند.

 

خوزستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: