پست الکترونیک چهارشنبه ١٩ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > استفاده از ماسک در بین مردم کاهش یافته است


کد خبر: ٢١٢٤٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/04/06-١٤:٥٦

سلمان زاده گفت: استفاده از ماسک و رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم بسیار کاهش پیدا کرده است و این موضوع نگرانی مارا بیشتر می‌کند.

 

به گزارش آبادان خبر، شکرالله سلمان زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: شیوع ویروس کرونا درحال طی یک روند صعودی است که متاسفانه کنترل نمی شود.

او  اظهار کرد: اگر رعایت دستورالعمل های بهداشتی جدی گرفته شود ،قطعا بیماری کرونا فروکش خواهد کرد.

این مقام مسئول  بیان کرد:  باتوجه به تجمعاتی که اخیرا به علت انتخابات برگزار شد ،برای ما قابل پیش بینی بودکه وضعیت شیوع ویروس کرونا استمرار داشته باشد.

او ادامه داد: از مردم خواهش می کنیم درمنزل بمانند و تجربه ثابت کرده است که  رعایت نکردن موارد بهداشتی و حضور در گردهمایی ها عوامل تداوم بیماری کرونا هستند و متاسفانه بازار پرندگان ،جمعه بازار و تمامی بازارهای شهرستان فعال هستند و استفاده از ماسک به ۳۰درصد رسیده است لذا بااین وجود نباید انتظار داشته باشیم که اوضاع شیوع ویروس کووید ۱۹ بهتر بشود.

 سلمان زاده عنوان کرد:اگر ۶۰یا ۷۰درصد مردم جامعه واکسن کرونا بزنند درآن صورت میتوانیم مطمئن بشویم که زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ قطع می شود و ماهنوز بااین موضوع خیلی فاصله داریم.

او درخصوص روند واکسیناسیون بیان کرد:درحال تزریق واکسن کرونا به افراد بالای ۷۰سال هستیم و بعداز آن تزریق واکسن به افراد بالای ۶۵سال را خواهیم داشت سپس افراد پرخطر در اولویت دریافت این واکسن هستند بنابراین تا واکسیناسیون عمومی فاصله بسیاری داریم و مردم فقط باید موارد بهداشتی را رعایت کنند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: