پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > بهره برداری از ۶ پروژه عمرانی _ خدماتی در آبادان


کد خبر: ٢٢٣٩٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/10-٠٠:٤٢

با حضور مهندس عبیات معاونت عمرانی استانداری خوزستان و سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان به مناسبت گرامیداشت هفته ی دولت، همزمان با دیگر شهرهای استان و از طریق ویدئو کنفرانس ۶ پروژه عمرانی _خدماتی در شهرستان آبادان با اعتبار بیش از ۵۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آبادان شرح ۶ پروژه ای که در آیین این افتتاحیه به بهره برداری رسید به شرح ذیل است.

در حوزه ورزش ۳ زمین چمن مصنوعی؛ هر کدام با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در میدان طیب بلوار ساحلی امام حسین(ع)، روستای سادات و روستای نصار آماده ی افتتاح شد.
دو پروژه بسیار مهم و استرانژیک که شامل
آب شیرین کن اروندکنار، با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمکعب در روز ، و پشتیبانی از حدود ده هزار نفر و مدول دوم تصفیه خانه آبادان
با افزایش ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب که ظرفیت آب آبادان را از ۱۲۰ هزار متر مکعب فعلی به ۱۸۰ هزار مترمکعب خواهد رساند از جمله پروژه های در حوزه آب هستند.

همچنین پروژه ایستگاه تقویت شبکه برق با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلو وات، اتمام پروژه یک bay باسطح ولتاژ ۱۳۲ کیلولت با ارزش بالغ بر ۸میلیارد تومان به منظور تقویت وپایداری شبکه برق فشارقوی وبهبود رینگ شبکه فوق توزیع در آبادان وتداوم برق رسانی در پست برق ولیعصر (ع) آبادان مورد بهره برداری قرار می گیرد. اجرای این طرح
منجر به بهبود وتقویت وضعیت ولتاژ وکاهش افت ولتاژ وهمچنین منجر به افزایش ظرفیت برق رسانی وکاهش خاموشی های ناخواسته وافزایش راندمان توان توزیع برق میگردد ونیز باتوجه به امکان برقراری رینگ فشارقوی در منطقه سبب بالا رفتن پایداری شبکه برق در آبادان میگردد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: