پست الکترونیک شنبه ٠٨ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > نصب چادر در بیمارستان آیت‌اله طالقانی برای بستری بیماران کرونایی


کد خبر: ٢٢٣٠٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/06/03-١٠:٤٨

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی چادر «راپال» را در بیمارستان آیت‌اله طالقانی برپا کرد.

 

به گزارش آبادان خبر، دکتر سید نادر نقیبی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اظهار داشت: در پی افزایش مبتلایان به کرونا، مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش و همکاری کارکنان این مدیریت به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به ویروس کرونا ، چادر راپال را برپا کرد.

وی افزود: چادر راپال اورژانس آبادان به منظور پشتیبانی و تامین تخت بیماران کرونایی با تلاش و زحمت چندساعته شبانه و با همکاری نیروهای ستادی فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان رو بروی اورژانس بیمارستان یادشده بر پا شد.
دکتر نقیبی ادامه داد: این چادر امدادی برخلاف دیگر چادر‌ها در هنگام استفاده در بلایا و حوادث پس از نصب فضای بسیار زیادی برای استفاده‌کنندگان ایجاد می‌کند و با اندکی تغییرات می‌توان در آن اتاق‌های مختلفی برای شکل دادن به یک بیمارستان‌های صحرایی تعبیه کرد.
وی اضافه کرد: این چادر در شرایط اضطراری عمومی در انواع حوادث و سوانح طبیعی و غیرطبیعی برای برپایی انبار‌های امدادی، استراحتگاه‌های اسکان اضطراری و موقت حادثه‌دیدگان و بیمارستان‌های صحرایی در اختیار مدیران بحران و سوانح قرار می‌گیرد.

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: