کد خبر: ٢٠٢٨١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/22-١٩:٤٩

اولین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سال جاری به ریاست بتول سعیدی زاده سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری، سید محمد مولوی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی و مدیران ادارات مربوطه و ۱۲ شرکت تولیدی در محل فرمانداری آبادان برگزار گردید.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه آبادان در این جلسه هر یک از شرکت ها مسائل و مشکلات خود را در حوزه تسهیلات بانکی، دستورالعمل های محیطی زیستی، آب، گاز، برق و.... مطرح کردند.

سعیدی زاده در این نشست با تاکید بر اینکه مصوبات ستاد رفع موانع تولید لازم‌الاجرا است از اعضای این کارگروه خواست نسبت به اجرای سریع باقی مانده‌ی مصوبات سال گذشته و سال جاری جدید اهتمام بورزند.

وی تاکید کرد: فرماندار محترم آبادان بصورت مستمر نیز پیگیر مشکلات و موانع تولید در نشست های استانی این ستاد هستند. در همین خصوص در شورای برنامه‌ریزی استان که اخیرا در آبادان برگزار شد، استاندار خوزستان بر پیگیری مستمر و رفع موانع تولید شرکت های صنعتی و کارگاه ها و کارخانه های تولیدی تاکید داشته‌اند.

در ادامه نشست بر اساس نیازهای مطرح شده شرکت‌ها، موارد لازم در دستور کار قرار گرفت و مصوب گردید.
شایان ذکر است در ماه‌های اخیر با پیگیری های به عمل آمده ۱۸ واحد تولیدی که ۹ واحد آن راکد بوده است، احیا و به چرخه ی صنعت شهرستان بازگشته است.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: