کد خبر: ٢٠٨٠٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/12-١٦:٥٨

عکس خبرساز امیرحسین پسرِ ۳۶ ساله عبدالناصر همتی را ببینید.

 

به گزارش آبادان خبر؛ عبدالناصر همتی از سیاستمداران ایرانی و متولد سال ۱۳۲۶ می باشد. او رئیس بانک مرکزی بود که به دلیل کاندید شدن برای ریاست جمهوری از سمت خود برکنار شد. به تازگی عکسی از پسر او منتشر شده که خبرساز شده است .

پسر عبدالناصر همتی

ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره انتشار تصویری از فرزند رئیس کل سابق بانک مرکزی توضیحاتی ارائه کرد.

ستاد انتخاباتی عبدالناصر همتی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

توئیت همتی

توئیت همتی

امیرحسین همتی، فرزندِ سی و شش ساله‌ی همتی، رئیس بانک مرکزی سابق دوره‌ی ریاست جمهوری حسن روحانی، معماری خوانده و در عین حال در دو سریال عملیات ۱۲۵ ساخته‌ی بهروز افخمی و دولت مخفی به‌کارگردانی عبدالحسین برزیده و راما قویدل نقش ایفا کرده است.همسر همتی که در شب‌های اخیر در صداوسیما حاضر شده بود، با اشاره به این که سه فرزند دارند، اشاره کرد که فرزند نخست‌شان، پسر و “استاد ” [نقل از خبرگزاری صداوسیما] معماری و سینما است و در هر دو زمینه فعالیت دارد. او متولد ۶۴ است.

همچنین در منابع اینترنتی بدون اشاره به سابقه‌ی خانوادگی امیرحسین، آمده که او علاوه بر یک سال تحصیل در آموزشگاه سمندریان، مدرک فوق لیسانس خود را در رشتهٔ فلسفهٔ هنر از دانشگاه لایدن هلند گرفته و در این کشور، مشغول بازیگری و کارگردانی تئاتر شده است. هم‌چنین آمده که او «فارغ‌التحصیل بازیگری از استودیو یونیورسال هالیوود» است.

پسر همتی

پسر همتی

درباره عبدالناصر همتی بیشتر بدانید

او (زادهٔ ۱۳۳۶) سیاستمدار و اقتصاددان ایرانی است. او رئیس پیشین بانک مرکزی بود و به عنوان استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران فعالیت می‌کند.

کاندیدای ریاست جمهوری

کاندیدای ریاست جمهوری

وی دانش‌آموخته دکترای اقتصاد از دانشگاه تهران است و فعالیت سیاسی خود را از سال ۱۳۵۹ در سازمان صدا و سیما آغاز کرد و تا ۱۳۶۸ به عنوان مدیرکل خبر فعالیت نمود و از ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۳ معاون سیاسی سازمان صدا و سیما بود.

آبادان خبر،آبادان نیوز،همتی،امیرحسین همتی
منبع : نیک صالحی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: