کد خبر: ٣٠٢٧٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/10/18-١٧:٠٦

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی خوزستان

دراین بسته خبری به تشریح آخرین اخبار اجتماعی خوزستان می پردازیم.

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی خوزستان را اینجا دنبال کنید.

 

دستبند پلیس شادگان بر دستان سارقان ساختمانی

سرهنگ سیدقاسم موسوی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت میلگرد و لوازم ساختمانی از اماکن در حال ساخت در شادگان و باهدف ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، مأموران پلیس آگاهی در گشت زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی و انجام کار‌های پلیسی یک سارق را در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته شناسایی و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه با هماهنگی مرجع قضایی در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر زیادی میلگرد و آهن آلات ساختمانی، تابلو و شلنگ‌های مخصوص کشف شد، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۵ فقره سرقت میلگرد و آهن آلات از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد./ خبر خوزستان


9 زخمی در واژگونی پیکان وانت در دزفول

رضا معمارزاده روز دوشنبه اظهار کرد: صبح امروز گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه پیکان وانت در حوالی شهرک فضیلی از توابع بخش چغامیش دزفول به مرکز ارتباطات اورژانس این شهرستان گزارش و بلافاصله ۲ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه فوتی نداشت، افزود: مصدومین به منظور درمان تکمیلی توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به مطلوب بودن حال مصدومین گفت: تمامی مصدومین شامل 8 خانم و 1 آقا هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند./ اخبار خوزستان


ختم ۱۴ پرونده قضایی در حمیدیه به صلح و سازش

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی  بیان کرد: این پرونده‌ها با موضوع مطالبه مالی به ارزش بیش از ۶۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال در شهرستان حمیدیه منتهی به صلح و سازش شد.

وی افزود: به منظور ترویج فرهنگ صلح و سازش دستگاه قضای استان و به ویژه شوراهای حل اختلاف خوزستان پای کار آمده‌اند و طی یکسال اخیر نتایج خوبی کسب شده است.

حجت الاسلام امانت بهبهانی نقش مجموعه توسعه حل اختلاف استان را در امر سازش در پرونده‌های قضایی بسیار اثرگذار دانست و گفت: این اقدام باعث می‌شود تا از ورود پرونده‌های بیشتر به دادگاه‌ها جلوگیری شود.

استان خوزستان امسال عنوان مهد صلح و سازش کشور را کسب کرد.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان اظهار کرد: صلح و گذشت از موارد بسیار توصیه شده و از آموزه‌های دینی و فرهنگی مردم خوزستان است که برای توسعه و ترویج آن باید تلاش شود.

وی اضافه کرد: طبق دستور و تاکید رییس کل دادگستری خوزستان تلاش می‌شود با استفاده از ظرفیت معتمدان، بزرگان عشایر و طوایف ضریب سلامت روحی، روانی و آرامش اجتماعی افزایش یابد و درنهایت امنیت در جامعه با کاهش درگیری‌ها و ایجاد صلح گسترده شود.

سال گذشته با ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی استان از ورود ۴۷۰ نفر به زندان جلوگیری شد و یکهزار ۴۰۰ نفر از این زندان‌های استان آزاد شدند./ خبر خوزستان


کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش در اهواز

سرهنگ حجت اله‌سفیدپوست گفت: به منظور تداوم اجرای طرح‌های برخورد با عناصر اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در خوزستان، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی یک قاچاقچی مواد مخدر را در اهواز شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با رصد فنی و تسلط اطلاعاتی منزل سوداگر مرگ که در آن مواد مخدر را جاساز کرده بود را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست ادامه داد: در بازرسی از منزل متهم مقدار ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش، ۲۷ گرم تریاک، یک حقه وافور و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: