کد خبر: ٢٩٨٩٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/25-٢٣:٣٢

اداره‌کل هواشناسی خوزستان از صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در این استان خبر داد.

 

آبادان نیوزاداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وقوع پدیده مه و کاهش دید افقی از اواخر امروز پنجشنبه تا اواسط روز یکشنبه هفته آینده هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

در این اطلاعیه وقوع پدیده مه رقیق شامگاهی و صبحگاهی سبب کاهش دید افقی در اغلب نقاط استان بویژه مناطق جنوبی و غربی و مرکزی و جاده های مواصلاتی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: تا اواخر وقت امشب با فعالیت سامانه بارشی همچنان رگبار و رعد وبرق، وزش تندباد لحظه ای در اغلب نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و بارش برف در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

محمد سبزه زاری افزود: بارش‌ها طی فردا به صورت نقطه ای همراه با رعد وبرق در برخی از نقاط استان بویژه مناطق جنوب شرقی،شرقی و ارتفاعات استان ادامه دارد و از اواخر وقت امشب تا اواسط روز یکشنبه وقوع پدیده مه یا مه رقیق به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته بهبهان با ۲۹.۸ و دزپارت با ۱۰.۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین ترین دما را در خوزستان داشتند؛ حداکثر دمای اهواز در این مدت ۲۲.۷ و حداقل ۱۶.۵درجه سانتیگراد گزارش شده است.

براساس این گزارش بیشترین میزان بارندگی ۲۴ ساعت گذشته استان در شوش به میزان ۳۸.۷ میلیمتر ثبت شد.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان فعالیت بارشی که از اوایل وقت دیروز چهارشنبه در استان آغاز شده است تا اواسط روز جمعه تداوم دارد.

همچنین اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به تقویت سامانه بارشی از ظهر روز چهارشنبه تا اوایل وقت روز جمعه هشدار سطح نارنجی صادر کرد که رگبار باران و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید گاهی تندباد لحظه‌ای و احتمال ریزش تگرگ در مناطق مستعد را به همراه دارد./ اخبار خوزستان 

منبع: ایرنا

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: