کد خبر: ٢٩٧٠٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/07/26-١١:٥٣

حسینی محراب: باید اقدامات لازم برای تامین بخش قابل توجهی از زمین موردنیاز طرح‌های ملی مسکن تا پایان پاییز انجام شود.

 

آبادان نیوز _ استاندار خوزستان دربازدید از اداره کل راه و شهرسازی استان در نشستی با حضور مدیران و دست‌اندرکاران این مجموعه به بررسی مسائل و پروژه های در دست اقدام این دستگاه پرداخت.

علی اکبر حسینی محراب امروز (چهارشنبه 26مهرماه) در این نشست با تاکید بر لزوم کار و تلاش در اقصی نقاط استان در راستای خدمت به مردم و جلب رضایت شهروندان گفت: باید برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تامین بخش قابل توجهی از زمین مورد نیاز برای طرح‌های ملی مسکن و جوانی جمعیت تا پایان پاییز انجام شود.

عالی‌ترین مقام دولت در خوزستان افزود: یکی از اقدامات مهمی که نیاز است در دستور کار قرار گیرد توسعه دولت الکترونیک و سیستم‌های هوشمند است تا مراجعات غیرضروری شهروندان به دستگاه کاهش یافته و موجب تسهیل روند انجام امورات مربوط به ارباب رجوع شود.

حسینی محراب اظهار داشت: در مواردی که نیاز به مجوز راه و شهرسازی برای طرح هایی است که موجب تولید و رونق صنایع میشود حمایت لازم صورت گرفته و تا جایی که امکان‌پذیر است با نگاه باز به قوانین نگاه شود.

همکاری و هماهنگی بین دستگاهی، پرهیز از موازی کاری با دستگاه‌ها، صیانت از اموال و دارایی‌های متعلق به دستگاه، تکریم ارباب رجوع و مبارزه با بسترهای بروز رانت و مفاسد اقتصادی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد تاکید استاندار خوزستان قرار گرفت./ اخبار خوزستان

منبع: استانداری خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: