کد خبر: ٢١٠٦٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/27-١١:٢٥

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: بیش از یک هزار نفر از داوطلبان هلال احمر این استان در قالب طرح «حامیان سلامت» بر روند پروتکل‌های بهداشتی شعب اخذ رأی نظارت می‌کنند.

 

به گزارش آبادان خبر، علی خدادادی صبح پنجشنبه در نشست شورای مدیران از مشارکت بشردوستان جوان این جمعیت در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به منظور ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان با هدف پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و در قالب طرح «حامیان سلامت» خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: طبق درخواست وزارت کشور و دستور رئیس جمعیت هلال احمر کشور وظیفه حفظ و نظارت بر اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

وی بیان کرد: در این راستا بیش از یک هزار داوطلب جمعیت هلال احمر در سراسر استان خوزستان طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده آمادگی دارند تا در طول مدت رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حضور یافته و بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی نظارت کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری ابراز امیدواری کرد و گفت: در این فعالیت که به عنوان طرح «حامیان سلامت» نام‌گذاری شده است، روز جمعه ۲۸ خردادماه اعضای جمعیت هلال‌احمر در شعب اخذ رأی حضور دارند و با ارائه توصیه‌های بهداشتی به رأی‌دهندگان، کار نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را انجام می‌دهند.

 

خورستان،خبر خوزستان،اخبار خوزستان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:مهر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: