اولین مرحله از پیاده سازی پروژه ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل مدیریت بحران در بنادر آبادان به مرحله اجرا در آمد.

 

به گزارش آبادان خبر و به نقل از روابط عمومی مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان رضا سفاری در جلسه ارزیابی شاخص های پدافند غیرعامل گفت: هدف از ارزیابی شاخص های پدافند غیر عامل این است که بتوان بر اساس الزاماتی که سازمان مشخص کرده در حوزه بنادر آبادان نقاط قوت و ضعف را تشخیص داد تا نقاطی که آسیب پذیر است را از بین برد یا آسیب پذیری را به حد ممکن کاهش داد.

مدیر بنادر و دریانوری آبادان افزود: از این پروژه کاملا استقبال میکنیم و بسیار نیاز است که از زیرساخت های حساس و حیاتی بنادر آبادان محافظت کنیم تا در مقابل تهدیدها ، بحران ها و سایر عواملی که قصد آسیب رسانی به این زیرساخت‌ها را دارند آمادگی بیشتری برای مقابله وجود داشته باشد.

او ادامه داد : در سال ۹۸ موضوع روان آب ها و سیلاب در منطقه بود که به حمدالله آسیبی به بنادر آبادان وارد نشد بلکه بر حسب وظیفه اجتماعی خود ، مدیریت بنادر و دریانوردی آبادان توانست در کنار دیگر سازمان ها کمک رسانی به مناطبق در معرض سیل را انجام دهد.

رئیس سازمان اداره پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بنادر در ادامه افزود:بندر آبادان یکی از نخستین بنادر کشور است که از پیاده سازی پروژه ارزیابی شاخص ها به خوبی استقبال کرد.

جواد طالبی متین با بیان اینکه طرح ارزیابی شاخص های پدافند غیر عامل با همکاری دانشگاه مالک اشتر و کارشناسان کاربلد انجام میشود گفت : در ۱۲ حوزه مختلف ارزیابی صورت میگیرد و بر همین اساس در بحث انرژی ، آب و برق ، گاز ، همچنین بحث ساختمان ، مخابرات و در بحث سایبری و الکترونیک ارزیابی انجام می شود.

 

 

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: