کد خبر: ٢٩٨٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/08/16-١١:٤٢

بسته خبری اجتماعی

آخرین های اجتماعی آبادان

دراین بسته خبری آخرین اخبار اجتماعی آبادان تشریح می شوند.

 

آبادان نیوز _ آخرین های اجتماعی آبادان را اینجا بخوانید.

 

مامور پلیس کیف پر از پول و طلا را پیدا کرد

سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان اظهار داشت: مأموران انتظامی کلانتری 20 شهر اروندکنار حین انجام وظیفه و گشت زنی در سطح شهر متوجه یک عدد کیف زنانه در کنار جاده شدند.

ایشان بیان کرد: مأموران پلیس پس از بررسی فنی و رفع ظن پلیسی، کیف زنانه حاوی 8 عدد النگوی طلا، 3 عدد تک پوش طلا، 2 عدد گوشواره طلا، یک عدد گردنبندطلا، یک عدد ساعت مچی کاسیو همگی به ارزش ریالی 430 میلیون تومان و مبلغ 5 میلیون تومان وجه نقد در قالب تراول یکصد هزار تومانی همراه با مدارک هویتی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه مأموران  وظیفه شناس ستوان یکم روح الله عظیمی راد، ستوان سوم اسفندیار منوری و استوار یکم امیر فرهمندیان پس از مراجعه به یگان به منظور تحویل کیف، از طریق مدارک هویتی و شماره‌های موجود بر روی مدارک تماس گرفتند، عنوان داشت: مالک کیف به هویت(ع-ع) که مشخصاتش روی مدارک هویتی بود با شنیدن خبر پیدا شدن کیف و محتویات داخل آن ضمن ابراز خوشحالی از حسن انجام وظیفه این مأموران وظیفه شناس پلیس قدردانی کرد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان با اشاره به اینکه کیف مکشوفه همراه با محتویات پس از احراز هویت و مالکیت تحویل فرد مالک شد./ اخبار آبادان


پلمپ واحدهای صنفی متخلف در آبادان!
سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، طرح تشدیدکنترل و نظارت برواحدهای صنفی متخلف درسطح شهرستان آبادان با محوریت پلیس نظارت بر اماکن عمومی اجرا شد.

وی از پلمپ کامل یک مجتمع دارای واحدهای صنفی متخلف خبرداد و افزود: با انجام بازدید و بازرسی ها، تعداد 8 واحد صنفی قهوه خانه و قلیان سرا که 4 واحد آن تنها در یک مجتمع تجاری تجمیع شده بود بعلت عدم رعایت موارد انتظامی از جمله (نداشتن پروانه کسب معتبر، عدم رعایت شئونات اسلامی ، عدم توجه به ساعت کاری، ارائه خدمات به افراد زیر 18 سال) را در این شهرستان مورد شناسایی و پس از صدور اخطاریه های لازم با هماهنگی لازم هر 8 واحد صنفی پلمپ  و ضمن تشکیل پرونده قضایی، متصدیان واحد های صنفی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ کشوری با اشاره به کشف مشروبات الکلی دست ساز، موادغیربهداشتی و تهدید سلامت افراد بویژه نوجوانان در این اماکن خاطر نشان کرد: والدین بایستی در تعامل با معلمین ومدارس بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در زمان تعطیلی مدارس، دانش آموزان در زمان مناسب به منزل مراجعه کرده و قهوه خانه ها و قلیان سراها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

رئیس پلیس آبادان در پایان هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت های پلیس است و تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد و در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن 110 ما را در تامین بهتر امنیت یاری کنند./ خبر آبادان


دستگیری 12 مجرم متواری و تحت تعقیب در خرمشهر
سرهنگ نجم الدین سهرابی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ‌سلب تحرک مجرمان و افراد قانون گریز، ماموران کلانتری 11 و 14 طرح دستگیری محکومان متواری و تحت تعقیب را اجرا کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با کار اطلاعاتی 12 نفر محکوم متواری و و تحت تعقیب مراجع قضائی را شناسایی و طی عملیات‌های ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه افراد دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد خواهد شد./ اخبار آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: