کد خبر: ٢٩١٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/25-١١:٢٢

نفت آبادان امشب در دربی خوزستان مهمان فولاد است.

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ دربی خوزستان شامگاه امروز (چهارشنبه 25مردادماه) بین فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان درحالی برگزار می شود که دو تیم نخستین بازی خود را شکست خوردند تا هواداران متعصب هر دو تیم انتقاداتی را به سبک و سیاق آنها وارد کنند.

صنعت نفت آبادان درحالی راهی اهواز می شود که شکست سنگین سه بر صفر هفته گذشته مقابل استقلال دلخوری عبدالله ویسی از عملکرد بازیکنانش را به همراه داشت.همین موضوع نیز باعث برگزاری جلسه روانشناسی برای تمام اعضای تیم شد.

حالا ویسی درجلسه آنالیز قبل از بازی با فولاد به بازیکنان حاصر در لیست تیم هشدار داده است هیج اشتباه فردی در جریان مسابقه را نمی پذیرد و شکست دیگر مقابل فولاد خوزستان را پذیرا نیست.

ویسی که به خوبی از فشار هواداران آبادان نسبت به کسب باختی دیگر آگاه است دنبال خروج از چالش به وجود آمده در ابتدای فصل است.

وضعیتی نسبتا مشابه برای علیرضا منصوریان در فولاد که با توجه به شکست هفته اول مقابل گل گهر چیزی جز پیروزی در بازی خانگی را نمی خواهد تا دربی خوزستان جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد و صنعت نفت آبادان ساعت ۲۱:۳۰ شامگاه امروز چهارشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود./ اخبار صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش سه

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: