کد خبر: ٢٨٧٦٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/11/30-١٤:٠٩

در این گزارش آخرین اخبار تیم فولاد خوزستان تشریح می‌شوند.

 

آبادان نیوزآخرین‌های فولاد خوزستان را اینجا بخوانید:

 

نکونام: تلاش می کنیم تا نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم

تیم فوتبال فولاد خوزستان فردا (دوشنبه) از ساعت 18:30 دقیقه در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الفیصلی عربستان می‌رود.

جواد نکونام سرمربی فولاد در نشست خبری این بازی گفت: ما برای رسیدن به این مرحله از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود کار کردیم و هر چه در توان داشتیم گذاشتیم. بدون شک بازی سختی پیش رو داریم ولی تمرکز ما در این بازی بالا خواهد بود تا نماینده خوبی برای ایران در آسیا باشیم.

وی افزود: خیلی خوب بازی های الفیصلی را آنالیز کردیم. می دانیم آنها بازیکنان خوبی دارند و مربی خوبی روی نیمکت رقیب حضور دارد.

سرمربی فولاد ادامه داد: لیگ عربستان لیگی قدرتمند است. می‌دانیم الفیصلی تیمی منظم است و باید مقابل آنها بهترین عملکرد خود را داشته باشیم تا بتوانیم برنده بازی شویم./ اخبار خوزستان



بازیکن فولاد: الفیصلی را خوب آنالیز کرده‌ایم/مسئولیت سنگینی داریم

تیم فوتبال فولاد خوزستان به عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۱۸:۳۰ فردا دو شنبه به مصاف تیم الفیصلی عربستان می‌رود. این بازی در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار می‌شود.

ساسان انصاری بازیکن تیم فولاد خوزستان که به همراه جواد نکونام در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شده بود، گفت: خیلی خوشحالیم که در این مرحله هستیم. بازی فردا طبیعتاً با توجه به اینکه حذفی است، حساس و سنگین است. توسط کادر فنی، تیم الفیصلی را خیلی خوب آنالیز کرده‌ایم. می‌دانیم تیم خوب و با کیفیتی هستند. آنها بازیکنان با کیفیت خارجی دارند ولی ما هم فولاد هستیم.

وی افزود: آمده‌ایم اینجا تا با مربی بین المللی که داریم موفق شویم. همه ما بازیکنان می‌توانیم از تجربه سرمربی خود استفاده کنیم. نکونام تجربیاتی که در دوران بازیگری خود در تیم‌های باشگاهی و ملی داشته بسیار به ما کمک خواهد کرد و او به خوبی می‌تواند این تجربیات را انتقال بدهد.

انصاری اضافه کرد: حقیقتاً آمده‌ایم که اینجا بمانیم و انشاءالله ۱۰ روز اینجا باشیم. نمی‌خواهیم زود به خانه برگردیم. این موضوع را همه بازیکنان درک کرده‌اند. مسئولیت سنگینی برعهده ماست. با توجه به اینکه تنها نماینده ایران هستیم، همه بازیکنان باید به مسئولیتی که دارند پایبند باشند و در زمین هم کاملاً متمرکز بازی کنند تا بتوانیم آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم‌. امیدواریم که با یک نتیجه عالی باعث شادی هواداران فولاد و مردم خوب ایران و خوزستان شویم./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: