کد خبر: ٢٠٣٤٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/24-١٩:٥٥

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به گزارش آبادان خبر، تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تراکتوری‌ها که پس از بازگشت از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی تجربه نکرده، در این بازی به دنبال کسب 3 امتیاز خانگی و دوری نسبی از حواشی اخیر بود اما عملکرد دو تیم از ابتدای بازی ثمری جز نتیجه تساوی نداشت.

علی‌رغم تلاش بازیکنان تراکتور برای رسیدن به دروازه تیم مهمان، شاگردان سیروس پورموسوی هم عملکرد خوبی داشته و موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه تیم میزبان خلق کردند.

در حالی که تراکتوری‌ها در اواسط نیمه نخست موقعیت‌های بیشتری نسبت به صنعت نفت داشتند، این فرصت‌ها ثمری نداشت تا بازی با تساوی بدون گل دنبال شود. در دقیقه 43 نیز مهدی تیکدری شوت خطرناکی راهی دروازه تیم مهمان کرد که این ضربه با فاصله‌ای اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه نخست دیدار تیم‌های تراکتور و صنعت نفت آبادان در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

حواشی تراکتور قربانی گرفت؛ مدیرعامل باشگاه به دلیل «ناکارآمدی» کنار رفت

به گزارش تسنیم، هادی محمدی و محمدرضا خانزاده به ترتیب به دلیل محرومیت و مصدومیت در ترکیب امروز تراکتور حضور ندارند. مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و سعید واسعی نیز به خاطر حواشی اخیر جایی در لیست تراکتور نداشتند.

در دقیقه 34 بازی و در حالی که محمدحسین زاهدی فر بازی را نفع تراکتور متوقف کرده بود، رسول خطیبی نسبت به تأخیر وی در اعلام خطا اعتراض کرد که این موضوع تذکر داور این دیدار را در پی داشت. سیروس پورموسوی نیز نسبت به تصمیم داور اعتراض داشت که این موضوع با تذکر و توضیح داور ختم به خیر شد.

در دقیقه 43 بازی درگیری فیزیکی بین اکبر ایمانی و حکیم نصاری پیش آمد که با دخالت پیمان کشاورز از تراکتور و محمود مطلق زاده از صنعت نفت درگیری در حال شدت گرفتن بود اما حضور داور این بازی مانع ادامه درگیری شد.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر؛،آبادان نیوز

منبع:تسنیم

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: