کد خبر: ٢٠٣١١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/02/23-١٥:٥٧

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه ما از داوری ضربه خوردیم، گفت: بازی این هفته مانند بازی‌های دیگر ما تفاوتی ندارد و مهم است و آمدن ما به مشهد برای کسب امتیاز است و امیدوارم با کسب سه امتیاز مشهد را ترک کنیم.

 

به گزارش آبادان خبر، نرگس علوانی در نشست خبری دیدار تیم‌های فوتسال پالایش نفت آبادان و هیأت فوتبال خراسان رضوی، با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: بازی این هفته مانند بازی‌های دیگر ما تفاوتی ندارد و مهم است؛ آمدن ما به مشهد برای کسب امتیاز است و با تمرکز بالایی طبق برنامه امیدوارم با کسب سه امتیاز مشهد را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان عنوان کرد: تیم هیأت فوتسال خراسان هم کادر خوب و هم بازیکنان خوبی دارد؛ اما بازی‌های مرحله گروهی با پلی‌آف تفاوت دارد و شناخت ما در مرحله گروهی نسبی است، توانستیم این تیم را در مرحله گروهی شکست دهیم ولی فردا بی‌شک بازی متفاوتی از تیم پالایش نفت خواهید دید.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم حریف را آنالیز کرده و برای مهار آن‌ها به بازیکنان نکاتی گوشزد کردیم، ادامه داد: شکر خدا محروم و مصدوم نداریم و آماده بازی فردا هستیم؛ همه بچه‌ها تست کرونا داده‌اند.

علوانی تصریح کرد: هر چهار تیم صعود کرده تیم‌های خوبی هستند اما در مورد تیم خودم عرض می‌کنم مدیر باشگاه ما تیم خوبی و شرایط خوبی فراهم کرده است و بچه‌ها تمرکز بالایی دارند، ما چهار امتیاز داریم ولی چهار بازی دیگر هم داریم و هر بازی برای ما فینال است.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه ما از داوری بازی‌ها ناراضی بودیم، خاطرنشان کرد: درست است که ما بازی‌ها را بردیم اما از داوری بسیار ناراضی بودیم امیدوارم در جریان بازی‌ها داوری‌ به صورتی باشدکه هر دو طرف راضی باشند.

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:فارس

امتیازدهی
نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: