کد خبر: ٢٩١٨٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/05/31-١١:٣٦

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه آبادان

مدیرعامل منطقه آزاد اروند: تمرکز بر ظرفیت‌های فرهنگی در اربعین ۱۴۰۲

زارعی: در اربعین امسال تمرکز بیشتری بر ظرفیت های اربعین خواهیم داشت.

 

آبادان نیوز _ آبادان خبر _ محمد آغاجری، بازرس کل ویژه خوزستان با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و هیأت همراه پیش از ظهر امروز با حضور در مرز شلمچه از نزدیک شاهد روند زیرساختی و خدمات رسانی به زوار حسینی شد.

علی زارعی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند درنشستی که پس از بازدیدهای عمرانی انجام شد؛ تشکیل ستاد اربعین را یکی از اولویت های این سازمان در سال جاری دانست و گفت: از ابتدای سال جاری با تشکیل ستاد اربعین و کمیته های تخصصی، اعضای این کمیته اقدامات مثبت و موثری را جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی اربعین حسینی انجام داده اند.

زارعی بااشاره به اینکه اقدامات انجام گرفته در راستای کم تر شدن مشکلات احصاء شده سال های گذشته بوده است، اظهار داشت: تمام توان خود را به کار گرفته ایم که زوار عزیز به سهولت بتوانند رفت و آمد داشته باشند.

او باتأکید بر اینکه اربعین یک رویداد بزرگ فرهنگی محسوب می شود، تصریح کرد: در اربعین امسال تمرکز خود را بر ظرفیت های اصلی اربعین که همانا رویدادهای فرهنگی و هنری است گذاشته ایم و در این راستا تعامل خوبی با حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی داشته ایم.

مدیرعامل منطقه آزاد اروند اذعان داشت: در کمیته فرهنگی و با همکاری هنرمندان منطقه، امسال شاهد برپایی موکب های تخصصی نظیر عفاف و حجاب، غرقه قرآنی نور الهدی، مصاف، حوزه بسیج اروند، تشکل یادگاران شهدای خوزستان، باشگاه نوجوانان پیشرو و…خواهیم بود.

زارعی یادآورشد: در حوزه های زیرساختی و عمرانی نظیر تسطیح پارکینگ، بهسازی و ساخت سرویس های بهداشتی نیز اقدامات خوبی انجام گرفته که در بازدید امروز از نزدیک شاهد آن بودیم.

این مقام مسئول یکی از عمده ترین مشکلات مرز شلمچه در ایام اربعین را عدم مدیریت و فرماندهی واحد دانست و اظهار داشت: اگر مدیریت یکپارچه باشد فعالیت ها و برنامه ریزی ها دقیق تر خواهد بود و تصمیم گیری های موازی شکل نمی گیرد.

رییس ستاد اربعین منطقه آزاد اروند درپایان خاطرنشان کرد: پس از پایان اربعین در کم ترین زمان با تشکیل ستاد اربعین برای سال آینده برنامه ریزی خواهیم کرد تا مشکلات امسال را مرتفع کرده  و آنها را برای سال آینده به حداقل برسانیم.

شایان ذکر است؛ پس از پایان این نشست بازرس کل ویژه خوزستان با همراهی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و هیأت همراه با حضور در محل پروژه ساخت پل شهدای اروند از روند عملیات ساخت این پروژه بازدید بعمل آوردند./ اخبار اربعین

 

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: