کد خبر: ٢٧٦٧٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/13-١٠:٢٢

معاونت فرهنگی منطقه آزاد اروند از برگزاری سلسله دوره های تربیت روخوانی و روانخوانی معلم قرآن کریم در این منطقه خبر داد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، حجت الاسلام عادل فریحی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی استان خوزستان، سلسله دوره های تربیت روخوانی و روانخوانی معلم قرآن کریم را برگزار می کند.

فریحی ضمن اعلام این خبر اضافه کرد: اولین دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با حضور قاری بین المللی و موذن جهان اسلام « دکتر حسینعلی شریف» ویژه مدرسان خواهران و برادران ،برگزار می شود.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر

 

او در خصوص امتیازات این دوره قرآنی، اظهار داشت: به کارگیری نخبگان دوره در طرح های فرهنگی قرآنی آموزشی اروند، اعطای «مدرک رسمی» از سازمان دارالقرآن الکریم به قبول شدگان در آزمون پایانی، اعطای «گواهینامه حضور در دوره» به همه شرکت کنندگان، از جمله ویژگی های این دوره آموزشی خواهد بود.

وی تصریح کرد: روش ثبت نام به صورت مجازی است و شرکت کنندگان می بایست مشخصات فردی، تحصیلات و شماره تماس جهت تست ورودی، نام مؤسسه، مسجد و یا محل آموزش را به شماره ۰۹۰۱۰۹۳۷۴۹۴ در یکی از پیام رسان های «ایتا» و یا «روبیکا» ارسال نمائید.

گفتنی است ثبت نام به دو روش تماس تلفنی و ثبت حضوری در یکی از دو محل موسسه «نورالهادی خرمشهر» واقع در چهل متری خیابان دانش شماره تماس ۰۹۳۰۰۵۳۸۲۸۷ و همچنین موسسه «بصیرت آبادان» واقع در ۲۰ متری سده نبش بهمن ۴ و شماره تماس ۰۹۱۶۳۳۰۵۳۶۶، تا پایان ۱۶ آبان ماه انجام خواهد گرفت.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

شایان ذکر است، تاریخ برگزاری این دوره آموزشی از ۱۸ الی ۲۰  آبان ماه ۱۴۰۱ و مکان برگزاری سالن همایش های سازمان منطقه آزاد اروند می باشد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: