کد خبر: ٢٩٤٧٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/31-١١:٢٩

امام جمعه موقت آبادان بر ضرورت انتقال رشادت‌های دوران دفاع مقدس به نسل جوان تاکید کرد.

 

آبادان نیوز _ حجت‌الاسلام والمسلمین درویش نژاد در خطبه‌های نمازجمعه آبادان با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: به وجود پر خیر و برکت رزمندگان دوران دفاع مقدس افتخار میکنیم، امروز در شهرهای مختلف میبینیم رزمندگان کتاب های زیادی را تالیف کرده اند، اما این موضوع را در آبادان شاهد نیستیم لازم است تا از زبان گنجینه های پر معرفت دفاع مقدس به عنوان یک الگو ،پیام رشادت و شجاعت مردان و زنان در دوران دفاع مقدس به نسل آینده منتقل شود.

نیاز است که در شهر رزمندگان کنار مردم و مسئولان قرار بگیرند و مشکلات شهر را یکی یکی حل کنند.

امام جمعه موقت آبادان افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با رزمندگان فرمودند هدف دشمن تجزیه و فتح چند شهر و استان ما نبود،دشمنان میدانستند که انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور است بنابراین میخواستند مانع از ظهور و رشد انقلاب اسلامی شوند.

بواسطه دفاع مقدس تفکر انقلابی مردم ما به مرزهای دور دست صادر و الگویی شد برای ملت های مظلوم و مقاوم.

وی گفت: برای پیشرفت کشور باید به قدرت جوانان تکیه کرد، مسئولان به نیروی جوان اهمیت دهند تا نتیجه آن را ببینند.

امام جمعه موقت آبادان به سالروز شهادت فرهنگیان در بمباران مدرسه و سالروز رزمندگان و شکست حصر آبادان اشاره کرد و ادامه داد: این روز دو پیام مهم داشت یکی آثار معنوی سخنان امام، دوم رشادت رزمندگان در عملیات ثامن ائمه که پیچیدگی آن هم اکنون در دانشگاه ها تدریس می شود.

درآستانه شروع سال تحصیلی جدید میتوانیم بگوییم،هر شهری که پیشرفت کرده به مدارس آن توجه شده است، هزینه کردن در مدارس یعنی سرمایه گذاری برای آینده، مسئولان به داد آموزش و پرورش برسند که مدیران و معلمان دغدغه ای جز آموزش به کودکان و نوجوانان نداشته باشند. جشن عاطفه ها جدی گرفته شود و در این روز به دانش آموزان کم بضاعت کمک ویژه شود.

هفته وحدت در پیش است باید از آن الگو بگیریم،حب و بغض ها را کنار بگذاریم و برای پیشرفت آبادان یکی شده و تلاش کنیم.

فصل بارندگی ها نزدیک است، مسئولان از حالا به فکر حل معضلات شهری باشند و آنها را به صورت اساسی رفع کنند تا مردم دچار زحمت نشوند.

حجت الاسلام درویش نژاد افزود: به مسئولان میگویم گمان میبرید که بر این مسند موقت هستید،پس با تمام توان خود برای حل مشکلات شهر کار کنید،از کار نمایشی دور شده و کار بنیادی ،اساسی و طولانی مدت انجام دهید./ اخبار دفاع مقدس

 

کانون بسیج رسانه شهرستان آبادان

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: