کد خبر: ٢٩٣٢٦   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1402/06/15-١١:٠١

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه آبادان

انتخاب منطقه آزاد اروند به‌عنوان قرارگاه اربعین مناطق آزاد کشور

دبیرخانه قرارگاه اربعین حسینی مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد اروند مستقر شد.

 

آبادان نیوزستاد اربعین منطقه آزاد اروند، همزمان با روزهای منتهی به این رویداد بزرگ و اجتماع مردمی و ساعات اوج بازگشت زائران به خاک کشور از مرز شلمچه، در این پایانه تشکیل جلسه داد.

بررسی آخرین وضعیت خدمت‌رسانی به زائران، همچنین به‌کارگیری تمهدات لازم برای پذیرایی در مسیر بازگشت زوار و رونمایی از نماهنگ خدمت‌رسانی به دلدادگان اباعبدالله با مضمون «خرمشهر نجف الثانی» از مهمترین موضوعات این نشست بود.

غلامرضا خلیلی‌نیا، معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور، در این نشست، ضمن تقدیر از امکانات و زیرساخت‌های ایجاد شده توسط ستاد اربعین منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اربعین سال جاری به وقوع پیوسته است و که می‌تواند پایه‌گذار اقدامات مهمی در سال‌های آینده باشد.

معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور بااشاره به استقرار موکب فرهنگ و هنر، در صحن امام رضا(ع) پایانه مرزی شلمچه، گفت: این اقدام با در بر گرفتن نیازهای فرهنگی زائر در همه سنین، توانست خلاء فقدان محتوی در مسیر تردد زائران را جبران کند.

خلیلی‌نیا تصریح کرد: بر همین اساس، بنا بر این است که قرارگاه دائمی اربعین حسینی را در مناطق آزاد کشور ایجاد شود و دبیرخانه آن نیز در منطقه آزاد اروند خواهد بود.

ایجاد قرارگاه اربعین، در ایجاد و تقویت زیرساخت‌های پذیرایی و تسهیل در تردد زائران مؤثر خواهد بود و امکان گسیل امکانات ملی را برای این مرز که یکی از مهمترین منافذ کشور در فرآیند اربعین حسینی است، فراهم می‌آورد./ خبر اربعین

 

رزمایش رسانه‌ای ثارالله کانون بسیج رسانه سپاه ناحیه آبادان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: