فرمانده سپاه آبادان: خواسته مهم سردار سلیمانی از جوانان و نوجوانان ولایت پذیری و اطاعت از رهبر انقلاب است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از شبستان، شاپور احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت فرارسیدن سومین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد این شهید والا مقام، اظهار کرد: به عنوان کوچک ترین سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سپاه پاسداران از ویژگی های مهم و بارز حاج قاسم می توانم به ولایت پذیری و دغدغه مندی این شهید بزرگوار نسبت به اولویت های مملکت اشاره کنم.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

وی افزود: شهید سلیمانی همیشه سعی می کردند تمامی رفتار، گفتار و عملکرد خود را در مدار ولایت مطلقه فقیه قرار دهند و با وجود جایگاه رفیعی که در مجموعه سپاه و نیروهای مسلح و همچنین محبوبیتی که در میان مردم و همه آزادگان داشتند همواره با تواضع خود را سرباز ولایت و نظام می دانستند.

سرهنگ احمدی یکی دیگر از دغدغه های مهم سردار سلیمانی را پیگیری و حل مشکلات مردم برشمرد و تصریح کرد: وقتی که سیل مهیب در سال ۹۸ در خوزستان اتفاق افتاد ایشان با وجود اینکه فرماندهی یک نیروی برون مرزی سپاه را عهده دار بودند اولویت را تشخیص دادند که به مردم سیل زده این استان به ویژه آبادان و شادگان کمک کنند.

فرمانده سپاه آبادان اضافه کرد: سردار سلیمانی در سیل خوزستان با پای کار آوردن همه نیروهای جهادی و مردمی به ویژه نیروهای حشد الشعبی با همراهی شهید ابو مهدی المهندس نقش بسزایی را در عدم ورود سیلاب به شهرستان شادگان که در پشت خاکریزی در جاده آبادان به ماهشهر جبهه گرفته بود ایفا کردند.

او ابراز کرد: اگر هدایت و مدیریت حاج قاسم و کمک گرفتن از دستگاه های فنی مهندسی حشد الشعبی ر جلوگیری از ورود سیلاب نبود قطعا تمام آبادان زیر آب می رفت و شاهد ایجاد یک فاجعه عظیم می بودیم.

این فرمانده سپاه خواسته سردار سلیمانی از جوانان و نوجونان را ولایت پذیری و گوش فرا دادن به امر رهبر انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: در یکی از کلیپ های منتشر شده از سردار سلیمانی که در فضای مجازی بسیار بازخورد داشته ایشان ۶ مرتبه قسم جلاله می خورند که نسبت به ولایت فقیه بی تفاوت نباشیم و گوش به حرف رهبر انقلاب فرا دهیم و جوانان و نوجوان نیز در این هیاهوی رسانه ای و سم پاشی هایی که از سوی دشمن، ضد انقلاب و رسانه های منحرف علیه اصل نظام که همان ولایت فقیه است صورت می گیرد گوش به سخنان رهبر انقلاب فرا دهند.

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان خاطر نشان کرد: سردار سلیمانی از جوانان و نوجوان می خواهد، که آنها هر آنچه که می بینند و می شنوند را با نظرات ولی امر مسلمین جهان تطبیق دهند./ آبادان خبر

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: