کد خبر: ٢٨٢٥٣   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/10/06-١٧:٤٤

نماینده ولی فقیه در خوزستان: عمود خیمه انقلاب اسلامی، انقلاب فاطمی است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از شبستان، حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در خوزستان دیروز (دوشنبه ۵ دی ماه) در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر یک شهید گمنام در شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، با اشاره به تشییع ۴۰۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در سراسر کشور، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ بانویی است که یکه و تنها قیام کرد تا انقلاب نبوی به خلافت ختم نشود و راه امامت همچنان پایدار بماند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه انقلاب نبوی، علوی، حسینی و مهدوی شکل گرفت، تصریح کرد: عمود خیمه انقلاب اسلامی، انقلاب فاطمی است.

وی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا زندگی خود را خالصانه در راه خدا فدا کردند و شهادت تنها مزد یک عمر زندگی مجاهدانه آنها است؛ امروز هم اگر اهل مجاهدت و حرکت در مسیر اهل بیت (ع) باشیم قطعا این فضا برای ما مهیا می‌شود.

امام جمعه اهواز به ویژگی‌های شهدا اشاره کرد و ادامه داد: یکی از ویژگی‌های شهدا وقت شناس بودن است و همیشه به موقع در میدان حضور داشتند و می‌بینیم که بعد از ۴۳ سال این انقلاب با وجود توطئه های مختلف دشمنان، با اهدای جان، مال و خون این فرزندان حفظ شده است.

حجت الاسلام موسوی فرد با اشاره به تلاش دشمن جهت فاصله انداختن میان مردم و امام (ره) و انقلاب، عنوان کرد: ملت ما همیشه بصیرت و هوشیاری و حضور خود در صحنه، همه نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

این نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن، یاد آور شد: دشمن امروز تاکتیک خود را تغییر داده و از جنگ ترکیبی با مبنای شناختی و ادراکی بر ذهن و فکر جوانان و نوجوانان ما کار می‌کند از این رو باید مراقب باشیم در دام دشمن گرفتار نشویم./ اخبار خوزستان

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: