کد خبر: ٢٨٠٥٩   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/09/19-١٢:٣١

امام جمعه آبادان: جهاد تبیین تنها راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن است.

 

آبادان نیوزحجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین غبیشاوی، در آئین عبادی سیاسی خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان که در مصلای ثامن الائمه (ع) این شهر برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت یگانه بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، با اشاره به استقبال مردم بی نظیر آبادان از پیکر ۱۱۱ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس که روز گذشته انجام شد، اظهار کرد: دیروز آبادان معطر به حضور انسان هایی آسمانی بود و تکریم از این شهیدان بیانگر راهبری مردم از راه شهداست.

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر 

خطیب جمعه آبادان با بیان اینکه مسئولان باید بدانند حتی کار شبانه روزی هم برای این مردم کم است، افزود: مسئولان باید رئیس جمهور را الگوی خود قرار دهند و همانند وی برای خدمت به مردم وقت بگذارند.

او از اسلامیت، ولایتمداری و استکبارستیزی را مهمترین پیام شهیدان برشمرد و تصریح کرد: تقاضای جدی شهدا از مسئولان، خدمت صادقانه به مردم در راستای ادامه آرمان‌ها، ارزش‌ها و راه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام غبیشاوی اضافه کرد: مسئولان نیز باید بدانند که خدمت و خدمتگزاری در نزد خدا و مردم فراموش نمی‌شود و گواه این مدعا حضور حماسی مردم آبادان در آئین تکریم از شهید سلیمانی است که هم تجلیل و هم تعلیم آموزه‌های دینی بود.

امام جمعه آبادان با بیان اینکه شهدا با تقدیم جان خود خواستار یاری امام زمان (عج) هستند، خاطر نشان کرد: آنهایی که بی تفاوت به قرآن کریم هستند باید به راه خدا بازگردند.

او با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: تنها راه مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، جهاد تبیین است و می بایست این جنگ را بسیار جدی گرفت.

حجت الاسلام غبیشاوی بر ضرورت کنترل فضای مجازی تاکید کرد و ادامه داد: دشمن از این طریق به دنبال سست کردن پایه های نظام است. 

 

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور، یاد آور شد: دشمن با حمله رسانه‌ای و سرمایه گذاری عظیم قصد ضربه زدن به نظام را داشت که این نقشه آنها با بصیرت امت ایران اسلامی نقش بر آب شد./ آبادان خبر

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: