کد خبر: ٢٧٥٩٧   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/07-١٠:٥٢

امام جمعه آبادان : دشمن با حوادث تروریستی سعی در ایجاد نا امنی در ایران دارد.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل ایرنا ، حجت‌ الاسلام عبدالنبی غبیشاوی ، امام جمعه آبادان با تاکید بر اینکه حادثه تروریستی شیراز بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت: دشمن با حوادث تروریستی سعی در ایجاد نا امنی در ایران دارد.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


حجت‌الاسلام غبیشاوی در خطبه‌های نماز جمعه آبادان در مصلای این شهر افزود: تعدادی از هموطنان ما هنگام زیارت در شیراز در جنایتی هولناک به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: دشمنان کوردل ملت ایران بدانند که این حرکات آنها نه‌ تنها اتحاد و امنیت ما از بین نمی‌برد بلکه بر عزم و اراده ملت برای اتحاد در برابر دشمنان می‌افزاید.

خطیب جمعه آبادان گفت: دشمن در سال‌های متمادی علیه ایران نقشه کشیده اما همانطور که در جبهه مقاومت شکست خورده در ایران نیز شکست دیگری متحمل خواهد شد.

وی افزود: این اتفاقات مردم را نسبت به اهداف شوم دشمنان بیدارتر می‌کند و مردم به نیت شوم دشمنان پی‌ می‌برند هرچند از فضایی که ایجاد شده همه مردم ناراحت هستند.

او با گرامیداشت سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: شهید فهمیده خود را فدا کرد تا دشمن به خاک ایران تجاوز نکند از این رو باید الگوی نوجوانان امروزی باشند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز


این مقام مسئول اضافه کرد: متاسفانه برخی نوجوانان امروز به سرباز دشمن تبدیل شده‌اند که نتیجه فاصله گرفتن از تفکرات دینی و انقلابی است.

امام جمعه آبادان بیان کرد: کسانی که مسوولیت فرهنگی دارند باید اقدامات موثرتری در تربیت و آموزش نوجوانان انجام دهند.

وی با اشاره به سالروز حماسه کوی ذوالفقاری آبادان گفت: زمانی که ما هنوز به ساماندهی امنیت و نظامی نرسیده بودیم مردم با رشادت خود دشمن را در ذولفقاری شکست دادند تا یک حماسه بزرگ شکل گیرد.

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: