کد خبر: ٢٧٥٤٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/08/01-١١:٠٠

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان :

رسانه های دشمن برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات تلاش می کنند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان : رسانه‌های خارج از کشور و جریانات مخالف تلاش و ذهن خود را در اتفاقات اخیر این روزها تنها برای گرم نگهداشتن تنور اغتشاشات متمرکز کرده اند.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از تسنیم ، عبدالرضا سیفی ، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان امروز (یکشنبه 1 آبان ماه) در جلسه شورای اطلاع‌ رسانی استان خوزستان اظهار داشت: دشمنان نظام همیشه به دنبال راهی برای ایجاد شکاف و اعتراض میان مردم هستند.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


وی با بیان اینکه عملیات رسانه‌ ای دشمن در اغتشاشات مغایرت‌های زیاد با واقعیت‌ داشت، افزود: رسانه‌های خارج از کشور و جریانات مخالف تلاش و ذهن خود را در اتفاقات اخیر این روزها تنها برای گرم نگه داشتن تنور اغتشاشات ولو با کمترین تعداد و جمعیت متمرکز کرده است.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: رسانه‌های معاند در جریانات اخیر اصول اولیه و حرفه‌ای رسانه‌ را زیرپا گذاشتن تا براساس پول‌های هنگفتی که دریافت می‌کنند خبرهای دروغین علیه جمهوری اسلامی ایران کار کنند.

سیفی با اشاره به اهمیت جریان روشنگری و نقش رسانه‌ها به عنوان حلقه ارتباطی میان مردم و مسئولان گفت: رسانه‌های استان باید تلاش کنند مطالبات به حق مردم و دستاوردهای و توانمندی‌ها را به شکل درست و شفاف بیان و پیگیری کنند.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان ادامه داد: مسئولین و حاکمیت باید هوشیاری خود را حفظ کرده و تلاش کنیم مسیر خدمت به مردم را بیش از پیش توسعه دهیم.

وی اطلاع رسانی دقیق به مردم را از وظایف مهم شورای اطلاع‌ رسانی برشمرد و گفت: در جنگ میان رسانه‌ ها هر جا که رسانه‌های ما ورود کردند مخالفان عقب کشیدند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: