کد خبر: ٢٧٥٢١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/07/29-١٤:٠٢

نماینده ولی فقیه در خوزستان :

پوشش اجباری داریم نه حجاب اجباری

نماینده ولی فقیه در خوزستان : حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است.

 

به گزارش آبادان نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌ فرد ، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان دیشب (پنجشنبه 28 مهرماه) در اولین دوره تربیت مربی جهاد تبیین ویژه هادیان فرهنگی خوزستان که در ناحیه یک آموزش و پرورش اهواز برگزار شد ، گفت : چرا در ایران حجاب اجباری است؟ حجاب جلوی نامحرم ، پوشاندن مو و پوشاندن پا تا قوزک و دست تا مچ است ، اگر مقداری از مو بیرون باشد این دیگر حجاب شرعی نیست ، پوشش است.

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان خبر


او می گوید : اگر تعدادی از خانم‌ها مقداری از موهایش بالا رفته، آیا نیروی انتظامی برخورد می‌کند؟ پس حجاب اجباری در کشور نداریم بلکه پوشش اجباری است. در هیچ جای عالم سراغ ندارید که پوشش اجباری نباشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: در کانادا دانش‌آموزان به خاطر پوشش، اعتراص کردند و پلیس همه آن‌ها را دستگیر کرد. اگر در کشور ما روسری حذف شد، آن وقت شلوار اجباری هست یا نه؟ همه دنیا پوشش وجود دارد و اجباری است. در دانشگاه‌های معتبر دنیا چارچوب و قالب برای حجاب وجود دارد.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی‌فرد گفت: حجاب برای حکومت‌ها چه فایده‌ای دارد؟ چه سودی دارد که این تعداد به شهادت می‌رسند و اینقدر فحش می‌خوریم؟ بر اساس خاطره ولیعهد سعودی در ۲۰۰۱ میلادی می‌گوید که یکی از پادشاهان ایران در سال ۱۹۶۰، به پادشاه عربستان نامه می‌نویسد و می‌گوید که اگر می‌خواهید حکومت کنید دامن خانم‌ها را کوتاه کنید، دیسکو‌ها و کازینو‌ها را بیشتر کنید و جوانان را بیشتر به فحشا بکشید تا بتوانید بیشتر حکومت کنید.

 

پایگاه خبری تحلیلی آبادان نیوز

 

او ادامه داد: در دوران پهلوی تعداد دانشگاه‌های کشور کمتر از یک پنجم خانه‌های فحشا بود. در دورانی که ما هیچ نداشتیم کاباره شکوفه نو جزو چهار کاباره برتر دنیا بود. ولی ما برای کرامت زن ایستاده‌ایم و باید پوشش حفظ شود ؛ پوشش در همه جای دنیا قانون است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: در سایه حجاب ، در جامعه آمریکا ببینید چقدر جنایت می‌شود وقتی رابطه نامشروع و فرزند نامشروع ایجاد می‌شود. در آمریکا بیش از ۷۰ درصد این جنایات و بزهکاری‌ها توسط این فرزندان نامشروع است.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: