فرمانده انتظامی شهرستان آبادان- سرهنگ حسین زلقی

 

بسم اله الرحمن الرحیم
آبادان خبر _ مردم شریف و انقلابی آبادان، اکنون که با بهره‌گیری از شور و شعور انقلابی خود و با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از بیانات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) بار دیگر حضوری حداکثری و چشمگیر را در عرصه‌ی حضور سیاسی و انقلابی رقم زدید و توانستید مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان بزنید، برگ دیگری در دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ورق خورد.
همت بلندتان را درود و سپاس باید گفت چرا که همواره در میدان حضور و حمایت از آرمان‌‎های پاک نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشگام بوده‌اید.
برخود لازم میدانم ضمن تشکر از آحاد ملت خصوصا مردم شریف و نجیب آبادان که علیرغم گلایه ها و کمبودهای بسیار، آنهم در شرایط حجمه های رسانه ای دشمنان نظام مقدس، پای صندوق های رای حاضر شدید، همچنین از اصحاب رسانه،بزرگان و متنفذین، فعالان اجتماعی ،کاندیداهای محترم، و600هزار نیروی امنیتی انتظامی که موجبات این حماسه ملی را فراهم آوردند ،از صمیم قلب کمال قدردانی را دارم و پیشاپیش به کاندید منتخب ملت و کاندیدهای منتخب شورای شهر ، مراتب تبریک خود را اعلام می دارم.

امیدوارم افراد منتخب در همه حوزه ها ،همانند مردم شریف که در میدان عمل آمادگی خود را به رخ دنیا نشان دادند، پس از دریافت مسئولیت به صورت میدانی در جهت رفع مشکلات و کمبودها جامه عمل بپوشانند« اِن شاالله»

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان- سرهنگ حسین زلقی

 

آبادان،خبر آبادان،اخبار آبادان،آبادان خبر،آبادان نیوز 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: