کد خبر: ٢١٠٩١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1400/03/28-١٨:٣٦

علوانی ،تعهد و تخصص را به عنوان ۲ مولفه انتخاب گزینه اصلح برای شورای اسلامی شهر و روستا دانست.

 

به گزارش آبادان خبر، منصور علوانی شهردار خرمشهر در حاشیه انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت: اولین گزینه برای انتخاب نامزد اصلاح تعهد و بعد از تعهد تخصص باشد.

او افزود: باید رزومه نامزدها برای شناخت این ۲ مولفه بررسی شود تا بتوان بدون احساست و جانب داری از شخص خاص هرکس لایق است را انتخاب کرد.

اقدامات شهرداری در طول مدت تبلیغات
شهردار خرمشهر به اقدامات شهرداری در طول مدت تبلیغات اشاره کرد و گفت: در بحث آماده سازی طبق وظیفه تعیین شده، شهرداری هرساله با اعلام بی طرفی هم در موضوع کاندیدای شورای شهر و ریاست جمهوری وظایف محوله شده از جمله ساماندهی تبلیغات شهری و پاکسازی تبلیغات پس از پایان تبلیغات را انجام داده یا در حال انجام است.

او با بیان اینکه بعد از پایان مدت تبلیغات پاکسازی آثار تبعات آغاز شده و پاکسازی به نحوی انجام گرفته تا حق کسی ضایع نشود،افزود: اطراف تمام حوزه های انتخابیه چه از لحاظ خدمات شهری و چه پوسترهای تبلیغاتی پاکسازی شده که امید است انتخابات پر شور داشته باشیم.

اهمیت مشارکت در انتخابات
علوانی بر اهمیت مشارکت در انتخابات نیز تاکید کرد و گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهدا که در خرمشهر خاص تر است همه وظیفه شرکت در انتخابات را دارند تا تیری باشد در قلب دشمنان و امید است در آینده با انتخاب درست اتفاقات خوبی رقم بخورد.

او ادامه داد: مشارکت وظیفه شرعی و دینی است و همه باید در انتخابات برای تعیین سرنوشت کشور مشارکت کنند شورای شهر هم به نوع خود مهم است و افرادی که صلاحیت دارند و با حداکثر آرا انتخاب می شوند تا در بحث مدیریت شهری کمکی برای شهرداری و دیگر دستگاه ها باشند.

 

خرمشهر،خبر خرمشهر،اخبار خرمشهر،آبادان خبر،آبادان نیوز 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: