کد خبر: ٢٨٨٦٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1401/12/10-١٩:٣٩

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند خبر داد؛

اعتبار 320 میلیاردی برای اصلاح زیرساخت‌های شهری آبادان

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند: اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان برای اصلاح زیرساخت‌های شهری در آبادان و خرمشهر اختصاص یافت.

 

آبادان نیوز _ فرهاد آریادوست، مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: در راستای ارتقای سطح زیرساخت‌های منطقه و کمک به شهرداری‌ها در بخش بهسازی و آسفالت معابر، سازمان منطقه آزاد اروند، طرح بهسازی معابر و اجرای آسفالت برخی مناطق در شهرهای آبادان و خرمشهر را اجرایی کرد. 

او با بیان اینکه در حال حاضر نیز این پروژه در حال انجام است، گفت: مجموع اعتباری که برای انجام عملیات بهسازی و آسفالت معابر در شهرهای آبادان و خرمشهر در نظر گرفته شده است، ۳۲۰ میلیارد تومان بوده که امیدواریم نتایج آن باعث افزایش رضایتمندی در میان شهروندان اروندنشین باشد. 

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی منطقه آزاد اروند با ذکر مناطق مشمول این طرح، تصریح کرد: کوی ذوالفقاری، علوانیه، سلیچ، دهکده بریم، فیه، فاز یک و ۳ امیرآباد در آبادان، و مناطق دُربند، صد دستگاه، محرزی، کوی کارمندان، عباره و بلوار جهاد در شهرستان خرمشهر از جمله مناطقی هستند که پروژه‌های اصلاح و آسفالت معابر در آن جریان دارد./ آبادان خبر

منبع: روابط عمومی منطقه آزاد اروند

 

 

 

پایگاه تحلیلی گفتمانی آبادان نیوز اخبار جنوب غرب کشور را بصورت تحلیلی، گفتمانی و خبری منتشر میکند.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: