پست الکترونیک چهارشنبه ٢٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > بهره‌برداری از پروژه‌های جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان


کد خبر: ٥٩٥٠   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1396/02/28-١١:٣٤

رئیس بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان تشریح کرد

بهره‌برداری از پروژه‌های جدید بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان

رئیس بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های جدید درمانی و رفاهی این بیمارستان توضیحاتی را ارائه داد.

 

 

 

 

 

رئیس بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان در خصوص بهره‌برداری از پروژه‌های جدید درمانی و رفاهی این بیمارستان توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش آبادان نیوز ،دکتر علی رضایی انزهایی  اظهار کرد: در راستای طرح تحول نظام سلامت و خدمات رسانی هر چه بهتر به شهروندان، چند پروژه رفاهی و درمانی در بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان تکمیل شدند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: بازسازی بخش داخلی زنان بیمارستان طالقانی آبادان به اعتبار 250 میلیون تومانی به سرانجام رسید.

رئیس بیمارستان آیت‌اله طالقانی آبادان از نصب 2دستگاه آسانسور با قابلیت حمل تخت بیمار با هزینه 230 میلیون تومانی در این بیمارستان خبر داد و افزود: بخش مراقبت‌های ویژه شماره 2 این ما نیز با مبلغی نزدیک به 20میلیون تومان بازسازی شد.

وی ضمن اشاره به افتتاح بخش آنکولوژی بیمارستان طالقانی آبادان تاکید کرد: با افتتاح این بخش بیماران سرطانی برای پیگیری درمان خود نیازی به سفر به استان‌های مجاور را ندارند و با حضور پزشک فوق‌تخصص در این بخش، درمان این بیماران برای نخستین بار در آبادان پیگیری می‌شود.

دکتر رضایی ادامه داد: برای رفاه حال همراهان بیمار 2آلاچیق با اعتبار 20میلیون تومانی در محوطه حیاط بیمارستان تعبیه شد و پارک بازی کودکان نیز در همین محل توسط پرسنل خود بیمارستان ساخته شد.

وی در پایان عنوان کرد: امیدوار هستم که با افتتاح اورژانس و بال شمالی بیمارستان طالقانی آبادان شاهد ارتقای هر چه بیشتر خدمات‌رسانی به بیماران منطقه باشیم.

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: