پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > کشف 262میلیون ریال محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق در آبادان


کد خبر: ٥٧٥٤   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/11/30-٠٩:٤٢

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد

کشف 262میلیون ریال محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق در آبادان

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف بیش از 262میلیون ریال محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از کشف بیش از 262میلیون ریال محصول آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
 به گزارش آبادان نیوز ،مرتضی جعفری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون یکهزار و 618 قلم محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی به ارزش بیش از 262 میلیون ریال در شهرستان آبادان کشف و ضبط شده است.

وی در همین خصوص اضافه کرد: : معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان همزمان با اجرایی شدن ماده 27 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با رویکرد تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مبارزه با قاچاق؛ مبادرت به تشکیل تیم سلامت با حضور نمایندگان صنعت و معدن، اتاق اصناف و اماکن کرده است .

معاون غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: از ابتدای سال تاکنون تعداد 398 بازرسی صورت گرفته که در نهایت 71 مورد آن منجر به کشف محصولات قاچاق از مراکز عرضه‌کننده محصولات آرایشی، بهداشتی و دارویی شده است.

دکتر جعفری خاطرنشان کرد: معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان به منظور فرهنگسازی درخصوص برچسب اصالت کالاهای سلامت‌محور و مبارزه با قاچاق، اقدام به آموزش از طریق فضاهای مجازی، آموزش در مدارس و دانشگاه‌ها، دایر کردن غرفه سلامت و اطلاع‌رسانی از طریق تریبون صدا و سیما کرده است.

آبادان ،آبادان نیوز ،اخبارآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: