پست الکترونیک پنج شنبه ٠٦ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > معارفه 40 پزشک متخصص جدید در دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٥٤١٥   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/08/15-١١:٢١

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان از دو برابری تعداد تخت‌‌‌‌های بیمارستان‌های این دانشکده تا سال آینده خبر داد.

 

 

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین  معارفه 40 پزشک متخصص جدید، ازافزایش دو برابری تعداد تخت‌‌‌‌های بیمارستان‌های این دانشکده تا سال آینده خبر داد.

به گزارش آبادان نیوز ،عبدالله خانزاده صبح امروز در مراسم استقبال و معارفه 40 پزشک متخصص جدید دانشکده علوم پزشکی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته، سال بسیار خوبی برای این دانشکده در حوزه جذب پزشک بود.

وی ادامه داد: این دانشکده موفق شد بالغ بر 850 هزار نفر جمعیت مناطق تحت امر خود را زیر پوشش خدمات درمانی و سلامت درآورد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان تصریح کرد: تاکنون نیز بالغ بر 28 درخواست از سوی پزشکان متخصص برای استخدام در این دانشکده وصول شده است، همچنین شش درخواست عضویت در هیئت علمی این دانشکده نیز داشته‌ایم.

خانزاه افزود: سعی داریم علیرغم مشکلات و کمبودهای موجود، جذابیت‌های لازم را در این دانشکده برای حضور پزشکان در منطقه به وجود آوریم.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا با جذب حمایت‌های وزارتی و سازمان منطقه آزاد اروند تا سال آینده، تخت‌های بیمارستان‌های منطقه را به دو برابر برسانیم.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد تا این دانشکده در راستای خدمت به شهروندان و جنوب غرب استان خوزستان،نماینده خوبی برای حوزه درمان در نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

 

 

علوم پزشکی آبادان ،آبادان نیوز ،اخبار آبادان ،علوم پزشکی آبادان ،پزشکی  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: