پست الکترونیک پنج شنبه ٠٩ فروردين ١٤٠٣
اخبار > افتتاح زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان


کد خبر: ٥٣١٢   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/07/18-٠٩:٠٥

با حضور جمعی از مسئولان محلی، زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح شد.

 

 

 

 

 

 

 با حضور جمعی از مسئولان محلی، زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان افتتاح شد.

به گزارش آبادان نیوز، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان در مراسم افتتاح زنجیره سرد دانشکده علوم پزشکی آبادان اظهار کرد: این مجموعه شامل دو زنجیره مجزای بالای صفر درجه و زیر صفر درجه است.

شهرام ترحمی در خصوص کاربردی این زنجیره سرد در دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: زنجیره زیر صفر برای نگهداری مواد واکسنی و بیولوژیکی همچون واکسن فلج اطفال که نیاز به دمای زیر صفر دارند به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: زنجیره مذکور مجهر به سیستم اعلام هشدار دهنده است و در صورت قطعی برق زنجیره، این اتفاق بلافاصله به اپراتور اعلام می‌شود.

ترحمی تصریح کرد: این زنجیره سرد در مساحتی حدود ۷۰ مترمربع تعریف شده و برای راه اندازی آن اعتباری حدود هشت میلیارد ریال هزینه شده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان یادآور شد: به طور همزمان ۲۰۰ دستگاه یخچال نگهداری واکسن نیز در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع شد، این یخچالها به سفارش دانشکده علوم پزشکی آبادان و ویژه کاربرد یاد شده ساخته شده است.

 

 

 

 

 

 

 

علوم پزشکی آبادان ،معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان ،دانشکده پزشکی آبادان ،آبادان نیوز ،خبر آبادان ،اخبار آبادان ،شهرام ترحمی  

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: