پست الکترونیک چهارشنبه ٠٥ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > زیرساخت‌های سلامت و درمان خوزستان فرسوده‌اند


کد خبر: ٤٥٣١   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/03/30-١٠:٢٤

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی : زیرساخت‌های سلامت و درمان در استان خوزستان فرسوده هستند و نیاز است که این زیرساخت‌ها بهبود و گسترش یابد

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های سلامت و درمان در استان خوزستان فرسوده هستند و نیاز است که این زیرساخت‌ها بهبود و گسترش یابد و امیدواریم با ورود جدی به این حوزه و برنامه‌ریزی، شاهد بهبود وضعیت سلامت در تمام استان باشیم.

 

همایون یوسفی اظهار کرد: یکی از نیازهای اصلی استان در حوزه سلامت، بهداشت و درمان است که لازم است کار و تلاش بسیاری در این خصوص انجام شود.

 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: زیرساخت‌های سلامت و درمان در استان خوزستان فرسوده هستند و نیاز است که این زیرساخت‌ها بهبود و گسترش یابد و امیدواریم با ورود جدی به این حوزه و برنامه‌ریزی، شاهد بهبود وضعیت سلامت در تمام استان باشیم و نمایندگان این موضوع را در مجلس پیگیری خواهند کرد.

 

نماینده اهواز تصریح کرد: در دیدار با وزیر بهداشت، مباحث مختلفی از جمله بهبود زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان، توسعه تخت‌های بیمارستانی، ایجاد مراکر درمانی جدید به ویژه در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون، لزوم رفع کمبود نیروی انسانی و کمبود تجهیزات مطرح شد و امیدواریم به نتیجه برسد.

 

یوسفی عنوان کرد: در بین نمایندگان استان، هماهنگی لازم در مورد پیگیری مشکلات و مسایل کلان استان وجود دارد و در کنار دیگر نمایندگان تحقق مطالبات استان در زمینه‌های مختلف را دنبال می‌کنیم و این مطالبات مورد توجه تمام نمایندگان است.

 

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در احداث بیمارستان 2000 تخت خوابی اهواز اظهار کرد: در این زمینه به اداره راه و شهرسازی اخطار داده بودیم که باید زمین این بیمارستان تامین شود و باید به دنبال عملیاتی کردن این پروژه باشیم.

 

نماینده اهواز در مجلس در خصوص انتخاب استاندار و نظر نمایندگان خوزستان در این زمینه نیز گفت: در بین نمایندگان استان اتفاق نظر وجود دارد البته ممکن است در برخی مسایل، اختلاف نظرهای اندکی باشد، ولی بر استانداری فرد اصلح و ترجیحا بومی که بتواند مشکلات استان را برطرف کند، اتفاق نظر داریم.

 

یوسفی بیان کرد: این نظر نمایندگان خوزستان در خصوص انتخاب استاندار بارها به دولت منتقل شده است.

منبع/ایسنا

 

 

 

 

 

 

اخبارآبادان،خبر خوزستان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: