پست الکترونیک شنبه ٠١ ارديبهشت ١٤٠٣
اخبار > ایجاد آزمایشگاه تشخیص مواد در آبادان برای ورود کالا به بنادر


کد خبر: ٤٢٣٨   نسخه چاپی  
  • تاریخ درج خبر:1395/02/28-١١:١٦

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان : این آزمایشگاه می‌تواند موجب گسترش بنادر منطقه شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آبادان نیوز:دکتر علیرضا آموزنده در خصوص برنامه های سال 95 این دانشکده اظهار کرد: اتمام ساخت بیمارستان اروندکنار، تسریع ساخت بیمارستان شهید موسوی و پروژه بیمارستان طالقانی از جمله پروژه های عمرانی در این سال هستند.

 

 

به گزارش آبادان نیوز:به نقل از ایسنا،وی با اشاره به لزوم ارتقای تجهیزات پزشکی منطقه و بیمارستان‌ها افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز هدف ما تامین نیازهای درمانی منطقه است و در همین راستا باید تعداد جراحان مغز و اعصاب و متخصصان بینایی و اورژانس افزایش یابد.

 

 

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان این‌که قرار بوده ساختمانی از طرف منطقه آزاد اروند  در اختیار این دانشگاه قرار بگیرد اما هنوز این اتفاق رخ نداده گفت: امیدواریم ساختمان هما تا یک ماه آینده در اختیار ما قرار بگیرد.

 

علیرضا آموزنده با اشاره به طرح ایجاد آزمایشگاه تشخیص مواد در آبادان برای ورود کالا به بنادر ادامه داد: این ساختمان به آزمایشگاهی تبدیل خواهد شد که آزمایش‌های مربوط به تشخیص مواد برای ورود کالا در بندر در آن انجام می‌شود.

 

وی افزود: این آزمایشگاه موجب توسعه بنادر منطقه مانند اسکله شادگان، اسکله آبادان و خرمشهر می‌شود. بخش عمده‌ای از تجهیزات مورد نیاز آزمایشگاه در سال 94 خریداری شده و بخشی نیز در سال 95 خریداری خواهد شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال تمام آزمایش‌های مربوط را در منطقه انجام دهیم.

 

 

 

اخبار آبادان،خبر آبادان،آبادان،آبادان نیوز،نیوزآبادان

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: